Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Nesten hver dag. For livet, barna, mannen, naturen, bilen, huset, hundene, familien osv osv...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Jeg er takknemmelig for at jeg har flotte barn, tross i at de kan være et mildt helvette. Jeg er takknemmelig for at jeg har en jobb jeg stortrives i! Jeg er takknemmelig for at jeg har et flott hus på en flott plass, selvom det ødelegger økonomien. Jeg er takknemmelig for at JEG kan gi barna mine den barndommen jeg aldri fikk!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Ja, veldig ofte faktisk. Snakker mye om det også, sammen med venninner. Jeg er utrolig takknemlig for livet mitt slik det er nå=) Jeg eier ikke annet enn bil og møbler, har ikke fast jobb, har ingen utdannelse, og er alenemor. MEN! Jeg har 2 fantastiske barn, er ikke lenger i et misserabelt forhold, jobber som vikar, har søkt skoleplass, har en super kjæreste, og leier en flott leilighet på en super plass med masse gode naboer=)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Jeg er takknemlig for at jeg har en frisk og fantastisk gutt på 3 år. Jeg er takknemlig for at vi bor i Norge og har det så bra som vi har det, mat på bordet og tak over hodet.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 Hver eneste dag tenker jeg på hvor takknemlig jeg er:) Takknemlig for at jeg er psykisk frisk (igjen), fysisk frisk (igjen), at jeg har gullungene mine, og at jeg kan sette pris på dem og elske dem for det de er, selv om de kanskje ikke er de mest perfekte, flinkeste og snilleste barna i verden:) Takknemlig for at de er seg selv. Jeg er takknemlig for at jeg har fått oppleve mye vondt, og kommet ut av det sterkere enn noen gang.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Dessverre må jeg nok medgi at jeg snarere er det motsatte tilnærmet konstant.