Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Visste ikke helt hvordan jeg skulle skrive det på norsk men jeg har hatt en drøm om å få møte en kjent norsk person innenfor det jeg brenner for. Han er den aller beste innenfor faget i Norge og har vært helt uoppnåelig for meg å få et møte med. Men i dag fikk jeg en mail: Om jeg kunne tenke meg å jobbe sammen med han på et prosjekt. Herregud er det virkelig mulig å være så heldig? Om to uker skal jeg møte han ... dette er helt uvirkelig. Ble så glad at jeg begynte å gråte. FLAKS.... flaks flaks.... Noen som har vært med på lignende og som har tips?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå