Gå til innhold

A once in a lifetime opportunity...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Visste ikke helt hvordan jeg skulle skrive det på norsk men jeg har hatt en drøm om å få møte en kjent norsk person innenfor det jeg brenner for.

 

Han er den aller beste innenfor faget i Norge og har vært helt uoppnåelig for meg å få et møte med.

 

Men i dag fikk jeg en mail: Om jeg kunne tenke meg å jobbe sammen med han på et prosjekt.

 

Herregud er det virkelig mulig å være så heldig?

 

Om to uker skal jeg møte han ... dette er helt uvirkelig. Ble så glad at jeg begynte å gråte. FLAKS.... flaks flaks....

 

Noen som har vært med på lignende og som har tips?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...