Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Jeg har influensa, og er potte tett. Ingenting nytter. Jeg brukte først otrivin nesespray i litt over en dag, men fant ut at gravide ikke skal bruke den, Den funka uansett ikke. Jeg kjøpte rhinox på apoteket, og den funka kun første spruten i hvert nesebor. Åpna opp noen timer, men nå funker den ikke lengre???! Dampbad funker ikke, ei heller å dusje, saltvann funker heller ikke.... Jeg blir gal, jeg får jo ikke puste her........ noen kjerringråd?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Sikker på at det ikke er allergi? Du skriver jo ikke noe om feber eller noe. Jeg har allergi og blir tett, og fryktelig tung i kroppen og sliten, føles nesten som når jeg har infulensan bare ikke feber og vondt i kroppen
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 HI her.. ja, jeg har ikke allergi... Har sjeldent feber, er bare litt varm, men tror ikke jeg har feber... Jeg vet allefall at det ikke er allergi Nå har jeg dusjet for andre gang, fikk åpnet det ene neseboret, men det tetter seg nok snart...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Tviler på at du har influensa. Det er lite influensa aktivitet nå. Men en real vår /sommerforkjølelse med feber er det mye av om dagen.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Det er vel ikke influensa hvis du ikke har feber..?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 Tja, svie på øynene, vondt i hals, vondt i ryggen og kroppen generelt, hodepine, potte tett og snørrete, uten stemme til tider, varm/kald... poenget er uansett at jeg er potte tett og ingenting nytter. Om jeg har influensa eller ei får være opp til legen min : p
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Vet ikke om jeg har feber, har ikke febermåler, og jeg tar 2 paracet 3 ganger daglig akkurat nå. Men jeg har vært varm når jeg har kjent meg i panna, og det har føltes ut som litt feber, men ikke snakk om 39-40... Uansett, om jeg har influensa eller ei er vell ikke nøye? Er jo ikke en diagnoes jeg spør etter her, men tips mot tett nese.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå