Linen Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Hei alle dere som går på pergo! jeg skal til gyn i morgen , tatt 3 kurer provera uten resultater så nå er neste steg å prøve pergotime. men måtte mennene deres levere sædprøve før dere fikk utskrevet pergo?? Vil bare igang med den kuren fort som f... og har så liten lyst til å vente på at mannens sæd skal analyseres.. Glad for svar, også deres erfaringer m pergo!
Esperanza84 - gravid! Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Noe rart med bim i dag for innleggene mine bare forsvinner Tror ikke at mannen må ta sædprøve om du har fått påvist problemer med el. Men dette er jeg ikke helt sikker på. Ring legen din og hør om du kan få begynne på pergo! Vær litt masete, så lar de deg sikkert begynne! Jeg får kanskje begynne denne syklusen om jeg får kontakt med legen min før helgen! Masse lykke til!
Linen Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 24. mai 2011 Ah, ja da så... jeg har jo definitivt problemer med el... får håpe han slipper. Det er ikke det at han ikke vil, heller sånn at det er så kjedelig og vi ikke kan begynne å prøve før han har fått levert og vi har fått svar se;) Utålmodig sjel jeg nå!! tatt 3 kurer m provera, så nå er jeg klar for the real deal ja! Dette er min første syklus uten provera, skulle egentlig hatt el rundt den 7 (vet ikke om jeg hadde, for jeg greier ikke å tyde testene på rett måte tror jeg), testa negativt 17 mai og skulle hatt mensen nå den 21... forsatt ikke kommet og jeg er innbilt gravid så det holder. Tror det ska bli fint med en tur til en sak-kyndig nå ja! Stakkar gyn, må sikkert ha pause etter timen min i morgen, jeg har spørsmålene klare!! Hehe! Takk for svar esperanza!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå