Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Utenfor rundt dusjkabinettet er det en dyp kant, som det kun legger seg dritt og støv nedi. Det er helt umulig å få vasket ordentlig nedi der, og det ser jo mildt sagt ekkelt ut. Noen som har noen gode tips?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Jo prøvde meg på oppvaskbørste, men synes jeg bare dro støvet frem og tilbake, må nok finne meg enn gammel tannbørste.... For en unødvendig ting å ha på et dusjkabinett da... hva er vitsen liksom. Bare masse ekstra jobb.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Har akkurat det samme problemet. Jeg bruker en fiskebørste, den er akkurat passe smal. og til dere som lurer - nei, jeg bruker ikke den samme børsten på fisk..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 bruk ren klorin paa og la det ligge litt, bruk saa en gammel tannboerste saa bruk klut med vann til aa toerke godt opp.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 Jeg bruker et slik engangsgrillspyd i tre og skraper med. Bruker det mange steder når jeg rengjør faktisk.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Mange gode tips her.. Og dere gjør dette hver uke uten å klage ?? Gud for en dritt jobb. Har nemlig hatt vaskedamer siden vi flyttet hit, men har sagt de opp, så har liksom ikke måttet ta stilling til dette før. Luksusproblem egentlig men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå