Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Jeg har hatt et lite eventyr med kameraten til mannen min..... Det startet helt tilfeldig med litt flørting når vi var på kurs sammen. Siden har vi snakket om det, og bestemte oss for å la dette vere.... det skulle ikke bli noe mer... Så var vi på fest sammen for 14 dager siden, og da var vi de to siste som forlot puben....gikk bortover gata da han stoppet, og jeg gikk inn i armkroken hans, og det ble litt klining..... Så var jeg borte på kontoet hans med noe noen dager etterpå, og det endre med at vi hadde fantastsik sex på kontoret hans....:/ Jeg angrer ikke på det... Han og er i et forhold, men de bor kun sammen for ungene sin skyld.... Flere som har hatt sånne eventyr??
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Nei gud det hadde jeg aldri kunne gjort. Ikke i etterkant av bruddet vårt engang! Er dere ulykkelige i forholdene deres får dere skille dere da..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Nei. Hva med mannen din, da? Greit nok at kompisen hans lever kun sammen for ungenes skyld, men bor din mann med deg av samme årsak? Du burde skamme deg!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 nei, men jeg har hatt sex med broren like mye som med mannen nesten, meeeeen det var før vi ble sammen;)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Nei, men mannen min har hatt sex med vennina mi... Også har jeg rota med mannen til vennina mi (dog ikke samme vennine)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #8 Skrevet 24. mai 2011 Nei jeg skammer meg ikke..... og jeg elsker mannen min.... Dette bare hendte, og gjort er gjort... men jeg angrer som sagt ikke....
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #9 Skrevet 24. mai 2011 Keep telling yourself that! Det hendte ikke bare, dere hadde pratet om det på forhånd;)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #10 Skrevet 24. mai 2011 "det bare hendte" faan for en dårlig løgn! fortell det til mannen din så får du se hva han sier om deg og kameraten hans. og det at kameraten bor sammen med samboeren bare for barna...gee,er du idiot HI? VET du ikke at det er den mest brukte unnskyldninga kåte mannfolk bruker når de vil komme innafor en forbudt truse? at det går an å være så hjernedød. snakk om å bæsje på leggen! håper samboeren din hiver deg på trynet ut når han forhåpentligvis får høre om det
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #11 Skrevet 24. mai 2011 vel eventyr og eventyr.. men jeg har min historie da! da jeg var liten bodde vi i en annen del av byen, og flyttet da jeg var ca 8 år.. mannen min bodde tre hus ved siden av, og er 6 år eldre, dvs han var 14 da jeg flyttet.. da jeg var 17 møtte jeg min eks og disse to var da kompiser og hadde vert det siden de var små.. vel, 4 år etter så sitter jeg her da, med han som var nabogutten og kompisen til eksen.. det var vel verdt byttet her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå