Gå til innhold

hvor mange her inne har opplevd utroskap/vært utro selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer bare hvor utbredt dette egentlig er...

jeg var utro mot kjæresten min da jeg var 19 år, men heldigvis hadde vi ingen barn eller var samboere, så jeg skylder på at jeg var ung og dum:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min eks-samboer var utro. Var helt grusomt for meg. Kanskje mest fordi han prøvde å skjule det. Han hadde et forhold bak min rygg. Heldigvis hadde vi ikke barn, så det var "lett" for meg å reise.

Skrevet

Jeg var utro en stund mot x'n. Det er mange år siden og jeg er idag lykkelig gift med "elskeren" min.

Vi hadde barn den gang, men det var alikevel enkelt for meg å dra når jeg møtte mannen min og oppdaget hvor godt livet faktisk kunne være

Skrevet

Jeg var for et par måneder siden. Gav ham er par BJs men trakk meg når vi skulle ha samleie...

Skrevet

Jeg har hatt sex med en mann som var samboer og forlovet en gang. Jeg var 19-20 år og forelsket i sjefen som var sikkert 15 år eldre enn meg, han "forførte" meg på julebordet...

Jeg skylder også på at jeg var ung og dum.

Kjæresten jeg hadde fra jeg var 20 til 24 år var utro mange ganger. Han var musiker og var på utallige spillejobber rundt om i landet som jeg ikke var med på, da ble det lett å ta med en henrykt publikummer på hotellrommet. Han hadde også flere forhold da han var i militæret.

Jeg tilgav igjen og igjen, men da han smittet meg med clamydia var det slutt!

Har aldri vært utro mot mine partnere.

Skrevet

Jeg har aldri vært utro, men forloveden min har vært det en gang! Dette skjedde i fylla, å han angret veldig å fortalte meg hva som hadde skjedd! dette er nå et år siden. har tilgitt han, men klarer ikke å stole hundre prosent på han når han er ute å drikker alene...

Skrevet

Da jeg var 18-19 hadde jeg samboer så lå med både en venninne av meg og kusina mi. fikk vite om det med venninna i en krangel, et år etter, og forholdet var da over på sekundet. Fikk vite om kusina også hele fem år senere. Da var slektsforholdet også over. :(

Skrevet

Min ekskjæreste lå med 2 av sine ekser, da vi var sammen. Gav meg klamydia da. Jeg fant jo ut at han elsket å gi håp til de han hadde knust hjertet til. Så da jeg fant meg kjæreste knappe 2 mnd. etter han hadde dumpet meg, og gått tilbake til sin 3. eks. Ringte han meg, og var forbannet over at jeg kunne gjøre noe slikt mot ham og div:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...