Gå til innhold

Alvorlig svangerskapskløe


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange av dere som fikk svangerskapscholestase i første svangerskap fikk det også i det neste? Vet det er stor sjanse for å få det igjen når du har hatt det før. Planlegger nummer 2 snart, og gleder meg ikke til å klø meg ihjel igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk det med nummer tre, men ikke med nummer fire...

 

Men vet ikke helt hvor alvorlig du vil det skal være for å telle med i statestikken din da. Jeg tok selvfølgelig prøver på sykehuset jevnlig og fikk tett oppfølging, men leverprøvene ble aldri så ille at jeg måtte ta medisiner. Fikk bare allergimedisiner som virker sløvende for å sove litt bedre (hjalp ingenting!), også ble fødselen satt igang i uke 37 pga lite liv og de var ikke helt fornøyd med hjerterytmen hennes.

Skrevet

Takk for svar:-) Det var den typen svangerskapskløe (pga forhøyede gallesyre- og leverprøver)jeg tenkte på. I motsetning til de som klør "bare" fordi huden strekker seg osv. Godt å høre at ikke alle får det gangen etter også da. Jeg fikk medisiner med de hjalp ikke på kløen.

Skrevet

Noen flere som har erfaringer å dele med meg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...