Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Sikkert bare hormonell jeg... blir bare fascinert over folk her inne.. som ikke virker så gjennomtenkt: 1. Jeg har fått barn med en jeg ikke kjenner. Nå vil han ha ungen litt, og jeg kjenner meg ikke trygg på det... MEN: Å velge å bli gravid med en ukjent, DET går an... og så får det konsekvenser? Nei, det hadde jeg ikke tenkt på... (Ja, det er mooooot alle odds å bli gravid om en ikke vil i dag, med all verdens prevensjon...) 2. Jeg vil gå fra mannen. Men nå blir vi ikke helt enig om hvordan vi deler ungene. Han var ikke så lett å bli enig med før heller... NÆH.... er det sant? 3. Jeg vurderer å gå fra samboer. Vi har fått unge sammen. Han var ubrukelig som far til tidligere barn også da vi først ble sammen. HMMMMMMM... hva med å se at han ikke var noe særlig til mann FØR, og SÅÅÅÅÅ tenke at dette kanskje ikke var mannen å velge å få unge med.. Selv om vi valgte å få unge sammen, så vil jeg bort nå--- 4. Ting er ikke romantisk og perfekt slik jeg trodde før jeg fikk unger:.... WAKE UP: Livet er ikke en amerikans romantisk komedie.. Dessuten får vi bare se hvordan livet er TIL de ble sammen.. få en liten reality check.. Ting er ikke bare bare.. man skal forene 2 liv, 2 ulike verdisystem + + +.. Det er ikke noe bare bare.. 5.A Han hadde unger fra før, og det er ikke bare bare å være stemor, og forholde seg til EX og mine stebarn... 5.B: Vi har gått fra hverandre, og jeg er ikke fornøyd med valg av ny partner for han... hmmmm 6. Ja, og mye annet jeg ser her..... Man KAN da ikke være såååå overrasket over alt dette: Gamle visdomsord: Damer finner menn som de håper de skal forandre seg.. menn finner damer som de håper aldri vil forandre seg... ingen får det som de vil! Et samliv er mye gi og ta..... og man må velge sine kamper.. "Hvorfor ble du og din kone aldri skilt?".... "Det var ikke slik at vi begge falt ut av forelskelsen på likt...." Vi skal holde sammen i gode og onde dager....
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 "Vi skal holde sammen i gode og onde dager...." Hihi:D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå