Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Jeg bare lurer altså, den økte i fjor, så lurer på om den øker i år og )
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Lett på ræva og få deg en jobb! Kanskje du også oppdager at det er bedre betalt å faktisk gjøre noe?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Du vet sikkert at man både kan jobbe og studere samtidig som man mottar os
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Den øker med ca 2-300 kr hvert år i mai. Etterbetalt i juli.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 Tusen takk for svar Du første som svarte; Jeg studerer fulltid sånn at jeg kan få meg en skikkelig jobb å forsørge barna mine. Og for at jeg skal slippe å være avhengig av NAV mtp os.. Beklager at jeg mistet mannen min, og ble avhengig av Nav og dine skattepenger, jeg skal prøve å unngå dette i fremtiden. Kanskje du burde tatt deg et lite kurs i hvordan man kan svare skikkelig uten å være uhøflig.. Makan...
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Herregud, hva er dette for slags svar, 18:07?? Litt 16-år-og-sinna-på-mamma-og-pappa-syndrom? Noen av oss mottar overgangstønad i tillegg til at vi jobber full stilling. Men når en leilighet på 80 kvadrat koster 1,7 mill, vel da skjønner du sikkert selv at med EN inntekt så er man faktisk avhengig av økonomisk hjelp noen ganger! Her jeg bor er det en reell pris å betale for en leilighet, husleie for 100 kvadrat med 3 soverom er 12 000! Blir ordentlig forbanna på sånne idioter som deg, 18:07!!!!!!! Få deg et knull, kanskje du ikke er like sur i morgen da!??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå