Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Eller vet ikke om jeg skal kalle det det men.. Møtte en fyr for to uker siden på en fest via felles bekjente. Synes han er kjempeskjønn! Veldig snill gutt virker det som.. Han flørtet ganske mye på festen og jeg har hørt fra venninner at han ikke er av den typen som sjekker opp hvemsomhelst på fest ( Kanskje han er kresen, eller bare sjenert, hehe). La han til på facebook, og skal om ikke så lenge flytte inn i samme by som han bor i. Men så lurer jeg på når det gjelder å ta kontakt, hvor mye kontakt er greit å ta for å vise jeg er nysgjerrig på deg, jeg vil bli kjent med deg"? Han har tatt kontakt 2-3 ganger på chat, der han skrev først. Nå idag likte han statusen min, men det trenger vel nødvendigvis ikke bety noe Uff, føler meg ganske fjortis nå.. Men saken er; Skal jeg bare vente til han tar kontakt først? Han vet jeg skal til samme by som han bor i til helga, så får se om han tar noe mer kontakt innen den tid..
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 jeg ville ha ventet til han tar kontakt, men du kan jo bare sende en melding hvor det står: hei, hvordan går det. bare sånn hint, hint liksom
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Hvis du er interessert, så ta kontakt selv. Vi lever i 2011, og jentene skal ikke måtte sitte på gjerde og spille uinteressert for å kunne få en manns oppmerksomhet. Lykke til!
StoltHønemor<3 Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Vel, siden du flytter til samme by som han så vil jeg foreslå at du spør om dere skal ta en øl eller noe ute Hvorfor skal alltid jenter vente på at gutter tar kontakt?=) Jeg tok kontakt med mannen min, og vi har vært sammen i 4 år nå Send han en meld på facebook, eller på chatten (sms han om du har nr hans ) )
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Anonym 15:02 - det er fordi alle venninnene mine som er foret med dameblader og slikt, sier at man MÅÅÅÅ spille kostbar, avvisende, for guds skyld ikke ta kontakt selv, ellers blir man oppfattet som desperat. Samme om man svarer fort på en sms eller ringer mannen selv. Argh
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 Nå har jo han allerede tatt kontakt så føler jo ballen er på din banehalvdel. Send han en melding og hør om han kan vise deg rundt i byen du skal flytte i for eksempel=)?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Takker for svar dere.. Vet bare at det er så utrolig mange som mener man skal vente til menn tar kontakt selv, og mener at hvis de interessert tar DE kontakt. Kjipt om begge partene tenker sånn, for da blir det jo ingenting av HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå