Gå til innhold

Andre som har flytta til ny plass, ny jobb, nye venner osv.?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat fått vite at jeg har fått ny jobb og barnehageplasser til ungen. vi flytter til det ukjente! Vi har ingen venner der! Men har familie, derav grunnen til at vi vil flytte... kjenner det er kjempe skummelt å selge huset, begynne i ny jobb og ny tilvenning i barnehagen for ungene! Andre som har gjort dette? Trenger å høre at det går bra egentlig... noen som skjønner de blandede følelsene? både glede og skrekk på samma tid liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Forstår deg veldig godt, vi står midt oppi det samma. Flytter innen uka er omme :)

Skrevet

Jeg har først flytta til annet land (fant ekssamboer), fra familie og venner. Kjente ingen der, men gikk seg til. Da jeg gikk fra barnefaren, flyttet jeg på motsatt kant av landet, ny jobb, ny barnehage til barna, ingen kjente og ingen familie. Det som var forskjellig fra din situasjon, er at jeg heller ikke hadde mann der, jeg var helt alene. Har bodd her i 3 år og synes det er helt greit.

Skrevet

Tusen takk for svar! gleder meg jo også selvfølgelig, men det er jo skummeltsamtidig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...