Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Ingen? Eller ser folk ikke spørsmålet? Eller kanskje ingen her inne bruker blogger/blogspot?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 hvilke problemer? Jeg er pålogget nå og holder på med et innlegg, funker fint (håper jeg)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Jeg får ikke logget på fra blogger.com, og inne på bloggen min eller andres blogger, står "logg inn" midt på siden, pluss at jeg blir sendt nedover i stormfart. Skummelt! Har endret passord og scannet etter trojanere, og forstår ikke bæra av det her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå