Gå til innhold

er jobben du har relevant til den utdanninga du tok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er førskolelærer og jobber i barnehage men vet ikke helt hva jeg synes om jobben. Er utrolig mye ansvar, mye å forholde seg til osv og samt en jævla drittlønn, samt at jeg brenner ikke nok for jobben, så jeg tror jeg har lyst på en ny jobb men HVA?

hva annet kan jeg gjøre med utdanninga mi? eller skal jeg gjøre noe helt annet? blir gal av å gå rundt å tenke slik hele tiden og jeg vet ikke hva jeg kan gjøre med det. hva annet har jeg kunnet tenkt meg da? JEG VET IKKE!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er utdannet i butikkfaget, men jobber som vekter.. I dag heter butikk-linja "salg og service (og sikkerhet, tror jeg)" så jeg kan vel si det er 2 sider av samme sak ;)

Jeg vet ikke hva annet du kan gjøre, men hva med påbygging av noe slag??

Skrevet

Har svennebrev i kjole og drakt, men jobber ikke med det.

Er også grafisk designer, og driver for meg selv som det og fotograf, samt at jeg jobber på annonseavdelingen i en avis, så ja, utdanningen er relevant:-)

Skrevet

Nja....er utdannet helsesekretær, men jobber som sekretær. 2 vidt forskjellige arb.oppgaver, og jeg har hinsides mye ansvar nå som sekretær kontra når jeg jobbet på legekontor (kommer sikkert ann på plassen jeg jobber nå også, da)

Kan ikke si jeg har hatt bruk for så mye av helsesekretær-biten nå, annet enn å svare høflig og hyggelig på telefon, og ta imot pasienter. Men det hadde jeg klart uten utdannelsen også :)

Skrevet

Ja, jeg er utdannet oversetter og jobber som oversetter :-)

Skrevet

Oversetter engelsek-norsk hadde jeg faktisk tenkt til å bli i sin tid! Hvordan er lønna? Selv endte jeg opp emd psykologiutdanning og holder på med doktorgrad nå. Blir mao forsker, og trives m det og

Skrevet

så absolutt relevant ;) hilsen 19.10

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...