AC25 Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 jeg pleier og ha ca 30-31 dager fra 1 mensdag til neste mens. nå har jeg gått i 37 dager og har ikke fått mensen enda. kan jeg være gravid? har tatt test men viser negativ
Valkyrie Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Vent et par-tre dager og ta en ny test dersom du ikke har fått mensen enda. Det kan ta noen dager før det vises på testen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå