Gå til innhold

Middg i dag da ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sitter på matprat.no å leter etter inspirasjon. Skikkelig matlei. Skriv gjerne hva dere hadde i går også ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I dag blir det lasagne, vi spiser ut av fryseren, og i dag ble det en karbonadedeig som må til pers..

I går hadde vi marinert fårefilet, med ovnsbakte poteter og løk, cherrytomater og mais til.

Skrevet

spaghetti, karbonadedeig, tomatsaus, sopp og paprika.

Veeldog spennende,men mannen er bort,så da blir det lett og godt..!

Skrevet

I går hadde vi ovnstekt laks med pepper,salt og dill. Til hadde vi ovnsstekte gr.saker ( søtpotet, gulrot, blomkål, rødløk og purreløk) med litt olje salt og pepper over.

I dag skal jeg prøve ut juici Chicken. Har kjøpt en slik pose og har 800 g kyllingfileter klar.

Til dette blir det salat og ris.(ikke ris til meg)

Skrevet

I dag bestemmer barna, så da blir det pannekaker med bacon og blåbær som er en av favorittene. Skal lege en blomkålsuppe i tillegg, ventesuppe!

Skrevet

lasagne med ren hjortekjøttdeig og grove hvitløksbaggisser

Skrevet

i holder på å spise ut av fryseren vår, så idag blir det "grandiosa hjemmelaga". Så siden det var en såpass kjedelig middag, så har jeg laga Pavlova kake til dessert..

Skrevet

Blir nok pannekake-tirsdag her i huset :-) Yummy!!

Skrevet

I går hadde vi ovnspannekake, og i dag skal vi ha tomatsuppe :)

Skrevet

Vittig...vi holder OGSÅ på å spise ut av frysen..... Mange som gjør det lissom.. Hvorfor spiser dere ut av frysen? for å rengjøre den eller? vi skal flytte...

Men altså,... middag... i går spiste vi "nuddelsuppe"...kremt..dvs nudler med skiver av pølser i og en pakke med grønnsaksblanding.. gikk ned på høykant...

I dag skal vi ha fiskekaker, fullkornspasta og grønnsaker.. også en blanding fra frysen ja...

I morgen blir det kyllingfileter i terninger, kalkunfileter i terninger, og litt tacokjøttdeig.. ( alt rester fra frysen..), Pitabrød, og tortillalefser..og diverse grønnsaker som kinakål, tomater, agurk, sukkererter, og paprika...

Skrevet

Fiskekaker i dag.

I går hadde vi take away kinamat og ost, kjeks og vin på kvelden, søndag sushi, lørdag laks, ris, mangosalsa og kesam og hjemmelaget pizza på kvelden. Har baby på 3 uker, så er unnskyldt ekstremt kjedelige middager om dagen:)

Skrevet

I går hjemmelaget potetstappe med gulerøtter i og stekte fiskekaker.

I dag jobber mannen lenge så noe indisk rester fra fryseren.

Skrevet

Vi skal ha fiskekaker og kjøttkaker med poteter, gulrot og brun saus.

Skrevet

I går var det ravioli og i dag blir det risgrøt :)

Skrevet

Stekt ris med kylling :)

Skrevet

Haha, vi også holder på å spise ut av fryseren. Skal flytte om 1 mnd, og orker ta med mer enn nødvendig ;)

Så i dag blir det ytrefilet, rise og salat :)

Skrevet

i dag skal vi ha lapskaus

Skrevet

I går - rester etter spagetti og kjøttdeig med hjemmelaget saus.

I dag - ingenting. Jeg har migrene og orker ikke. Skive eller noe, tenker jeg....

Skrevet

Hehe her spises det også utav fryseren, men det er pga stram økonomi denne mnd, og neste. Så er det jo lettere å vaske den når det er lite i den :-)

Såh... på søndag hadde vi oksekjøtt i fløtesaus, med poteter og tyttebær til, i går hadde vi kalkunfilet med brokkoli og ris. I dag ble det noe så kjedelig som kalkunpølser og potetmos :-)

Skrevet

Spiser ut av fryseren for å avrime den, det er så mye styr å avrime en full fryser.

Og så har vi litt tendenser til å hamstre mat, og da må vi innimellom ha en kjøpestopp og spise det vi har før det blir dårlig. Ting holder seg ikke i evigheter i fryseren heller..

Det er mye godt der har jeg sett, både hjortebiff og hjortekjøttdeig, blant annet. Gleder meg...

Skrevet

"Hjemmelagede" fiskekaker fra slakteren, grønnsaker og lavkarbo brunsaus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...