Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Ble gravid på minipille, som endte i SA for litt over en mnd siden. HCG nivået ville ikke synke, så etter 3 UL så legen at jeg hadde en "klump" på 2cm i diameter, utenfor livmor. Han mente da at jeg har vært gravid utenfor livmor og at kroppen har forsøkt å abortere uten å lykkes helt.. Har fått ei sprøyte med cellegift for å avslutte svangerskapet. Har blødd i ei uke, og det har kommet en klump med slim og blod.. Vet ikke om det kan ha vært den klumpen han så på UL.. Føler meg ellers ganske sliten og lei. Noen andre som har opplevd lignende? Hvordan har evt senere svangerskap gått..? Noen som vet hvor lenge cellegifta er i kroppen? Vi vil gjerne prøve på nytt så tidlig som mulig. Kan man ha sex når blødningen har stoppet? Takker så masse for svar!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 dytt... Lurer også på om det er flere som har blitt gravid utenfor livmor ved bruk av p/mini- pille?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå