Gå til innhold

Hva ville dere følt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen/samboeren deres har vært på fest uten dere og du får se bilder i ettertid. På alle bildene av mannen er det også med den samme dama. De danser, sitter tett sammen i sofaen, han har hånden på låret hennes osv. Når du spør får du vite at det er en gammel klasseveninde han ikke har sett på mange år. På bildene ser de ut som et par.

Hva ville du tenkt gjort?

(Ja, jeg er i den situasjonen nå)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke helt hva jeg ville ha gjort. vet ihvertfall at jeg hadde blitt sjalu...

Skrevet

Jeg ville ikke likt det og tror jeg hadde blitt litt eller mye sjalu, men jeg hadde også blitt nyskjerrig på denne dama og ønsket å få møte henne.

Skrevet

Stoler på samboeren min, og ville ikke lagt noe i det..

Skrevet

blitt drittsjalu og lurt på hvorfor i all verden de ser og oppfører seg som et par.

hadde blitt veldig usikker og spurt samboer rett ut flere ganger om hva dealen er. hadde også fortalt han hva jeg hadde følt, at det ikke er noe gøy å tenke på de bildene og den festen. og håper han ikke har kontakt med henne eller iallefall ikke skjuler det for meg om de eventuelt har kontakt.

kanskje skal du møte henne? noen ganger er det bedre å møte "fienden" sin ,slik at du kan danne deg et eget bilde av dama...

dette er vondt, det skjønner jeg veldig godt...

Skrevet

Nå som jeg er gravid og hormonell, burde det ikke dukke opp slike bilder av samboeren min....Jeg hadde ikke tålt det. Hadde nok ikke likt det om jeg ikke var gravid heller. Men da hadde jeg kanskje klart å tenke klart, noe jeg ikke gjør nå i disse hormontider..

Du får snakke med han, og fortelle hva du føler og tenker. Kan jo hende det er noe helt uskyldig. For alt du vet er hun lesbisk og overhodet ikke interessert i menn :)

Skrevet

For å si det som det er er jeg "den andre dama". Mannene var ikke utro med meg eller noe sånt, det var bare veldig, veldig hyggelig å treffes igjen etter lang tid. Det var først da jeg så bildene det slo meg at det så ut som om vi hadde noe på gang. Jeg håper ikke hun tar seg for nær av det.

HI

Skrevet

trolleri trollera trolehutteta

""

For å si det som det er er jeg "den andre dama". Mannene var ikke utro med meg eller noe sånt, det var bare veldig, veldig hyggelig å treffes igjen etter lang tid. Det var først da jeg så bildene det slo meg at det så ut som om vi hadde noe på gang. Jeg håper ikke hun tar seg for nær av det.

HI

Anonym

""

OMG!!!!

Skrevet

Nei, det er ikke trolleri, hvorfor skulle det være det? Jeg var ikke overvettes glad for å vise bildene til mannen min heller, selv om jeg viste at jeg ikke hadde gjort noe "galt". Han er heldigvis verdens minst sjalu mann så for han var det ikke noe stort problem.

Skrevet

Jeg tror ikke jeg villesakt noe, men jeg ville forsøkt å få blitt med neste gang han skulle på fest med de menneskene.

Skrevet

Jeg hadde brydd meg fint lite - hvorfor male fanden på veggen?

Men, når det er sagt - kommer vel an på hvordan man er som menneske og hva slags forhold man er i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...