snuppene 09 og 11 Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 er nå 6 dager til termin, og begynner å merke at det er mange tanker som surrer rundt i hodet. atpåtill er mannen blitt syk (vært det den siste uka) så det hjelper jo ikke. humøret mitt skifter fort fra glad til trist, og klarer ikke helt samle tankene. er også veldig rastløs, så mye jeg gjerne vil gjøre, men tør jo ikke annet enn å sitte stille i sofaen av frykt for at fødsel starter før mannen er frisk igjen. flere som føler seg litt "rar" nå på slutten?
Kenga Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Jeg hilste skikkelig på hormonene mine i går, hehe. Vanligvis blir jeg følsom,men i går ble jeg i retningen aggressiv gravid.... litt pinlig når man ser det i ettertid :-/
StoltHønemor<3 Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Jeg er vel fylt med hormoner hver dag fra kl 19.00 He he.. Er et program på kanalen TLC som heter barnet i magen. Hver dag når jeg ser på det så hylgriner jeg når de får babyen sin i armene.. Ha ha.. Nei, blir godt å kunne vite hvorfor man griner igjen Jeg føler meg litt "hemmet" i hva jeg får gjort.. Sitter nå og ser på at gulvene MÅ vaskes, men kroppen sier stopp etter litt klesvask nå gitt.. *GRÅTE*
Triduana Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 JAAAA Jeg har enda noen uker igjen, men i slutten av forrige uke fant jeg plutselig ut at jeg ikke ville føde, helt noia. Bare gråt i flere dager. Så gikk det over igjen... Satser på at det var et anfall av hormoner - og at jeg ikke har blitt gal
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå