Maia&Mathias <3 Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 "Lillegutt" på 2 år bruker nesten ikke vogna lenger, men tenker d er greit å ha ei når vi feks skal i dyreparken eller gå korte turer der d er greit med ei vogn. Har TFK joggster twist nå, men når lillesøstera kommer i juli kommer ho til å overta den vogna. Har tenkt lenge på å kjøpe ei trille men vet ikke helt hvilken jeg skal gå for. Veldig greit om d er liggestilling i den og at den blir liten når den blir slått sammen, sånn at feks kan ta den med på ferie og sånn. Noen som har tips å komme med? Vil helst ikke bruke så mye penger på den, ihvertfall ikke over 1000kr.
Bøllefrø og spiren:) Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Jeg har bare en trille å anbefale, den oppfyller alle kravene dine foruten ett, og det er prisen. Men du kan jo være heldig å finne en pent brukt på finn.no feks. Maclaren xt. Den er absolut verdt pengene, Hadde ikke vært i tvil om¨denne da du vil kunne bruke den til neste mann som kommer også. KjempeSuper ferievogn, ligge i bilen vogn, senter vogn ol:)
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 24. mai 2011 #3 Skrevet 24. mai 2011 Vi har titanium baby breeze, men den har no skifta navn til 4me fusion. Veldig fornøyd med den. Super reisetrille. Ryggen kan leggast heilt flatt om nødvendig. Det følger med reiseveske og regntrekk. Enkel og legge sammen og veier nesten ingenting! Veit dei selger deg hos brio og reflex. Sikkert andre også Hos tøffeliten.no har dei den på tilbud no, legger ved ein link om du vil sjå på den http://www.toffeliten.no/index.php?main_page=product_info&cPath=2_402&products_id=2599
Sjørøveren&Brumlen Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Såg no at du hadde en makspris på 1000, denne koster ca 1400. Men er totalt verdt det! Syns du det er for dyrt ville eg heller tatt meg en tur innom en forhandler og sett. Det fins mange billige reisetriller.
Maia&Mathias <3 Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 24. mai 2011 Tusen takk for svar jenter! Greit å ha litt å gå ut ifra..
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 Vi har en Troller vogn som har vært helt super! Veier veldig lite, blir helt flat når du slår den sammen, ryggen kan legges helt ned, gode hjul så den er lett å trille på alle underlag og det er en stor kurv under. Og med luke på skjermen. Er ikke spesielt fin, men vi elsker den. Bruker den nesten med enn den andre vognen vår. Eneste som er minus er at den ikke har svingbare hjul, og det er vi vant med fra Teutoniaen. Ellers finner du neppe en bedre trille. Troller shopper light heter den og koster vel ca 1400 ny, vi kjøpte vår på tilbud til 1000 kr. Ellers så har du en ny fra Finn her;-) http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=26937194
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå