Gå til innhold

Noen med tips til gode reisetriller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Lillegutt" på 2 år bruker nesten ikke vogna lenger, men tenker d er greit å ha ei når vi feks skal i dyreparken eller gå korte turer der d er greit med ei vogn. Har TFK joggster twist nå, men når lillesøstera kommer i juli kommer ho til å overta den vogna. Har tenkt lenge på å kjøpe ei trille men vet ikke helt hvilken jeg skal gå for. Veldig greit om d er liggestilling i den og at den blir liten når den blir slått sammen, sånn at feks kan ta den med på ferie og sånn.

Noen som har tips å komme med? Vil helst ikke bruke så mye penger på den, ihvertfall ikke over 1000kr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Carena Easy er en helt grei trille til sånn ca 1000 kr. Tror jeg kjøpte den for 900 på tilbud. Den er ikke sånn kjempe god å trille for hjulene svinger litt til sidene, men den funker til foreksempel dyreparken og ferier.

Den har liggestilling(dog ikke helt hundre prosent flat) og blir veldig liten sammenlagt. Den blir så og si flat.

Skrevet

Jeg har carena easy og jeg angrer som bare det på at jeg kjøpte den. Den er stiv, tung å trille, vanskelig å styre (må bruke begge hendene hele tiden ellers går den bare til siden), knirker og er høy (jeg er 160 høy og for meg er den kjempe høy å holde i).

Jeg følger med på tråden din for jeg kunne tenkt meg noe helt annet, men vil helst ha kalesje i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...