Gå til innhold

Hvor kan man kjøpe duk til f.eks dåp?


Mamma til 3 gutter-<-@

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Duker får man da overalt.

Hadde hjulpet om du sa hva slags duk du var ute etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha ca 20 meter med duk, om jeg husker riktig, så det kan ikke bli alt for dyr duk, så da passer det kanskje best med hvit papirduk. Den på ikea i stoff har jeg hørt loer så fælt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Europris har, er ikke papp men noe som jeg ikke husker navnet på akkurat nå! Herlighet, hjernen stoppa å funke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pakker med nervøs fløyel fra Jysk er utrolig populært til å dekke langbord med. fås i alle farger og er rimelig. 5 m på pakken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ved dåpen til 1. mann brukte vi papirduker av god kvalitet som ser ut som stoffduker. Kjøpte dem på Binders/Staples. Har tenkt å gjøre det samme denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søstra mi skal ha konfirmasjon neste helg, og hun bestillte duker fra Ellos. Vet ikke hvor mye hun betalte, men det var visst veldig billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta mi kjøpte teflondukar på sparkjøp til konfirmasjon. Eg har ein slik sjølv, og det er ein fin og veldig lettstellt duk som ikkje treng vaskast så ofte, og ikkje treng stryking. Det er ikkje slik blank harryduk, altså. Kostar 250 for 3 meter.

Fine papirdukar har dei på binders/staples, men dei er ikkje så billege. Nervøs fløyel frå Jysk er det mange som brukar. Sjølv er eg ikkje så glad i det, men billig og lettstellt er det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...