Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #1 Skrevet 24. mai 2011 Har sett innlegg her før om vårruller som dere steker i ovnen i stedenfor i frityr.Jeg har nemlig prøvd å fritere i olje en gang og det ble heller misslykket gitt:( Nå fikk jeg plutselig lyst å prøve meg på det igjen, men da å steke de i vnen, men hvordan gjør dere det? Tenker på varme og steketid! Sleng gjerne med oppskrift på hva dere har i også
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #2 Skrevet 24. mai 2011 Er det ingen som lager vårruller her i dag? Typisk når jeg trenger dere:)
Kristin-87 Skrevet 24. mai 2011 #4 Skrevet 24. mai 2011 Eg lager vårruller, men steiker de i mais-olje i wok-pannen
snuppedupp Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Jeg lager vårruller som følgende: 2 pk kjøttdeig i lite hodekål 3 - 4 gulerøtter 1 løk glassnudler hvitløk evt andre grønnsaker salt / pepper light soya saus oystersaus Fyller vårrullene med ca 1 - 2 ss med fyll. Bretter og legger på stekeplate. Har ovnen på ca 225 grader og steker dem ca 10 min (Til de har fått litt farge og er sprø) Før jeg setter dem i ovnen drypper jeg litt olje over dem. Men det trengs ikke.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 hvor mye østersaus og soya saus? Vårrulldeig = filodeig??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå