Gå til innhold

Kan noen snille damer hjelpe meg litt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde sex på lørdagen nå som var. Igår kveld syns jeg at jeg kjente noen stikkninger nederst i magen, og det samme har jeg nå.. Jeg skal ikke ha mensen før rundt den 10 juni, så nå kommer det dummeste spørsmålet dere sikkert har hørt på lenge.. Dersom jeg hadde første dag i siste mens den 9-10 mai, var 21 mai ( da vi hadde sex ), midt i eggløsningen, tror dere? Når det kommer til sykluser og alt rundt dette, så er jeg helt grønn.

Men når det kommer til stikkningene, så er jeg veldig usikker! Jeg har så utrolig lyst å være gravid nå, men jeg vet ikke om det faktisk er stikkninger jeg kjenner, eller om det er hjernen min som klusser med meg. Herrefred så kjedelig det blir å vente så lenge før jeg kan teste :(

Og uansett om jeg hadde vært gravid nå, så kunne det vel egentlig ikke ha vært mulig å kjenne symptomer på det allerede nå?

Takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herrefred å mye symptomtolkninger det er på disse sidene! Det er sikkert bare ertesuppa fra i går som bobler og syder

Skrevet

Psyken kan flytte fjell, og nei du kan ikek kjenne symptomer allerede.

Skrevet

Jeg tviler også sterkt på at du at du kjenner symptomer allerede etter 3 dager. Jeg frykter at hjernen din spiller deg et puss.. Men for all del, kan jo være du har blitt gravid nå, men at du kjenner det allerede; det høres veldig usannsynlig ut dessverre.. Men ta en test om et par uker.. Lykke til =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...