Gå til innhold

Hva er galt med meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mister nok for andre gangen i år. Rakk bare og komme til en svak positiv test, våknet med smerter i ryggen og blod i trusa :(

Hva kan jeg gjøre neste gang for at spira skal sitte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg mistet 3 ganger på ca et år, tok da turen til akupunktøren som er helt fantastisk, har hjulpet meg med migrene/streshodepine, ryggplager og diverse.....

gikk i 2 mnd hos henne før jeg ble gravid for 4 gang,... fikk beskjed om at kroppen var totalt i ubalanse... endret selv litt på kosten i tillegg...

nå er jeg 2 mnd unna fødsel!!! vil anbefale deg det på det sterkeste!! (hos en sertifisert og flink selvfølgelig! ikke en kvakksalver),

kan være tøft å gå igjennom slikt, og iallefall mer enn en gang...

og så er det så godt for både kropp og sjel...

jeg er så utrolig takknemlig for alt hun har hjulpet meg, og når den lille har kommet skal jeg gå på besøk og ta med kort og blomster til henne som takk for all hjelp, tror ikke jeg hadde klart å nå målet så fort uten henne...

lykke til ! vet det er vodtn og tøft ..

Skrevet

Så godt og lese at det endte bra hos deg! :)

Kan prøve akupunktør jeg også da. Nå vil jeg virkelig bli gravid og beholde!

Det er vel ingen håp denne gangen heller når jeg blør litt og har smerter i ryggen?

HI

Skrevet

det er litt vanskelig å vite, se det ann litt , om det gir seg eller om det blir en "mensblødning", jeg har hatt av begge slag, ....

du kan jo ta en ny test om et par uker eller liknende :)

godt å få det bkreftet/avkreftet liksom...

håper det snart går din vei og :)

Skrevet

Jeg også mistet 2 ganger før jeg ble gravid med minstepia:)) Og ikke nok med at jeg mistet 2 ganger, tok jo så mange måneder å bli gravid også:((

Men som hun over her gikk jeg til akupunktur, og fikk beskjed om at kroppen var helt i ubalanse. Jeg hadde vel en 7-8 behandlinger og merket både på energien og på kroppen at det hjalp!!

Og nå sitter jeg her da, med verdens skjønneste baby som krabber rundt og utforsker stua:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...