Gå til innhold

hei :) noen fra haugesund-karmøy her??


hgsd nr 7 i magen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei, jeg er også ifra Haugesund, 35 og venter nr2. Skal på UL neste uke og håper vi får vite hva d blir :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg skal på ultralyd på fredag,gleder oss masse :) tid du har termin da? så kjekt at me e flere fra haugesund :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er også fra Haugesund:) Jeg er 36 og venter nr 3. Gleder meg masse. Det er jaggu meg imponerende med barn nr 5:) Du må jo være dyrkdreven hehe;) Hvordan er formen deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, formen min er fin, men jeg er sykemeldt 20% da jeg har en krevende jobb med mye reising innimellom. Jeg merker at jeg er litt mer sliten på ettermiddagen nå, enn før jeg ble gravid! ....og for deg som venter nr3, hvordan er formen din?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den er grei:) Jeg er mye trøtt og sliten på ettermiddagstid, men ellers går det fint. Hvor gammel er det andre barnet ditt? Jeg har en på 7 og ei på 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ei jente på snart 13år fra før, og fikk vite på UL i dag at d kommer ei jente til :) Vi gleder oss masse :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har termin 24 oktober =) fikk vite på ul at det blir en liten gutt og han skal hete Leander :)) har ei som blir 14,gutt blir 13,jente blir 5 og minste gutten blir snart 2 år :D

 

Formen min er ganske så fin men kjenner det litt i ryggen etter nattevakter men men går nok fint d og :)) kjekt det e flerre her fra da :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

kanskje vi skulle hatt ett treff det hadde vært kosligt damer =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 3 uker senere...

hei :) vi ska ha ett treff etter sommerferien så håper på mangen som kommer :)) dato og sted kommer etterhvert :))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så kjekt da at me e mangen :) venter og en gutt :) håper og se deg også når vi skal ha treff :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...