nette.ra Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Hei. Er ganske ny på dette Lurer på om man kan være gravid selvom EL testen viser positiv? Forrige IKM var 5 mai, og da skulle vel jeg hatt EL rundt 17 mai. Det er over en uke siden.. :S Skjønner ikke stort av dette jeg. Har en normal syklus.. Håper noen kan hjelpe meg :-))
Nettie+jentungen Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Kan være el var senere? Noen ganger klarer ikke kroppen å slippe egget og da blir det kluss i syklusen
ming Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 El test reagerer også på hcg så du kan være gravid når El test viser positiv
lille +gutt Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 jeg har også hørt at el test som er psitiv i lengre perioder nok bare viser at man er gravid
nette.ra Skrevet 24. mai 2011 Forfatter #6 Skrevet 24. mai 2011 Tok en billig graviditets test idag tidlig, men den viste negativ. Tok EL igår kveld og den viste sterk positiv. Har ømme bryster, men tør ikke ha for høye forventninger. Jeg venter med neste test til Ikm er rett rundt hjørnet en uke til, det klarer jeg (håper jeg) hehe.
TurboJenny87 Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 Jeg hadde hoppet i høyet i kveld hvis jeg var dere, høres ut som om du har EL;-) Mine EL tester viste ikke positivt før et par dager etter positiv g-test. Altså: er du gravid slår nok dette fortere ut på en g-test enn en EL-test;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå