Gå til innhold

*smil* Har fått klarsignal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har endelig fått klarsignal fra mann om at det er greit med nr tre *smil*

Jeg er så lykkelig, men bare hvis vi venter til jul med å prøve da, så vi får sommer barn. hihi sitter og leser om beibi hele tida, kikker på gamle barneklær (,")",)

Vi har to gutter fra før og de er 2 og 3, så travelt nok om dagene, men vil gjøre unna barn før jeg er 30.

Flere som går å venter på å begynne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Koselig det da :) men, hvis dere begynner å prøve i desember, det klaffer i januar f.eks så får dere jo et oktober barn :)

Skrevet

skal dere ha termin rundt 15.juli, så må det ihvertfall klaffe rundt den 20 oktober! ¨:P

Skrevet

gratulerer så mye, masse lykke til med prøvinga! =)

men skal dere ha sommerbarn, må dere som de over her sier begynne litt før.. jeg har feks menstermin 2 juni og hadde første dag i siste mens 24 august....

Skrevet

hihi ja der sier dere noe hmm , juhuuu enda en grunn til å starte litt før :-D

håper på termin i juli elr august så det også klaffer med barnehage start

Skrevet

Synes dere bare skal begynne prøvingen med en gang, jeg... Vet jo ikke om det klaffer første måneden heller?? ;-)

Klaffer det for dere allerede nå, får dere vårbarn, og det er ikke ille det heller altså! :-)

Skrevet

ååå du må ikke si sånn, kjenner eggene løsner bare jeg tenker tanken hehe. Gleder meg sinnsykt til å gå gravid igjen.

Har desverre ingen unskjyldning for å starte nå, for begge guttene jeg har klarte vi på første forsøk. De hadde hver sin mnd uten prevansjon og der satt spira så jeg er super heldig sånn, men hadde ikke gjort meg noe å starta nå nei. Men kan nesten ikke lure mannen nå når han endelig har gått med på en til, bare vi venta nærmere jul, men blir senest november da hihi

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener, jeg er også heldig sånn. Vi bestemte oss for at vi skulle ha høstbarn, men jeg rakk nesten ikke å slutte på pillen før den satt. Blir junibarn i stedet! ;-) Synes det er supert, da er han litt over et år når bhg begynner. Vårbarn er jo heller ikke til å forakte....

Husker hvor klar jeg var da vi ble enige om nummer tre, kastet pillene omtrent med det samme!

Lykke til!

Skrevet

Så bra vi er flere som er flinke til å "overtale" våre halvdeler hehe

Trodde egentlig at sist gang var min siste graviditet, men siden vi har to gutter så vil heldigvis han også prøve på en jente. Huff håper bare ikke vi blir skuffa når den tid kommer og det ligger en utovertiss inni magen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...