Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Noen som kjenner seg igjen? Sitter her nå etter en diskursjon med min mann i kveld. I nesten tre uker har vi håpet og nesten trodd at jeg var gravid. Men i dag kom blødningene.. Dette gjorda at vi igjen fikk mulighet til å diskutere valget 2 barn eller 3. ÆÆ Det hele begynte med at han ville ha et barn til, jeg var ikke overbevist men gikk med på det. Nå som jeg har trodd at jeg har vært gravid, føler jeg nesten en tomhet som etter en SA. Men likvel HALLO - hvorfor kommer disse tankene om tre barn, når man har to flotte av hvert kjønn? Er biologien så sterk at instinktet råder? Vi elsker barn, familie og hjemmet vårt.. Argumenter nok? Det er jo definitivt mange ulemper med å få et barn til... bla våkennetter - men du verden det er jo så mange GLEDER også...! Hjelp! Overbevis meg/oss om to kontre tre - vær så snill ... :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 to er balanse, tre er en flokk som kan gi deg humor og grå hår, varme og god hjelp til å trekke fokuset fra deg selv :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå