Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Jeg skrev et "dikt" på facebooken til mannen, og hadde håpt på et koslig svar, men han trykte bare "liker". Jeg kjente jeg ble kjempe fornærma for han vet hvor mye det betyr for meg å få litt tilbakemeldinger... Jeg prøver å ta det opp hvorfor han ikke svarer, og da ble han sur! Jeg sitter igjen med en følelse på at han ikke bryr seg lenger. Overreagerer jeg her? Jeg er vel kanskje over gjennomsnittet følsom på ting. Nå legger han seg pottesur, mens jeg vil bare han skal vise han bryr seg! Ikke kjeft for mye på meg dere og nå da
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 håper du tuller...for ellers, JA....du overreagerer. gi han heller dette diktet til han i stedet for facebook!!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Hvorfor kunne du ikke ha skrevet diktet på en melding eller et brev? Noe så patetisk å ta det åpent på Facebook, foran alle. Hadde blitt flau selv, hvis kjæresten min hadde gjort noe slikt til meg, foran alle jeg kjenner! For det første synes jeg dikt er litt teite (sikkert ditt også), og for det andre synes jeg ikke at andre bør lese det, og for det tredje så hadde jeg knapt trykt liker. Hadde aller helst sletta det.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Du fikk jo en tilbakemelding. Skjønner ikke ha du sutrer for....
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Hadde blitt mer fornærma over å få et dikt på facebook fra min bedre halvdel. For å ikke snakke om hvor teit det er med par som har samtaler med hverandre på face. Han likte det iallfall.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Hadde kjæresten min skrevet et dikt til meg på facebook, så hadde jeg ikke svart engang. Ikke for at jeg ikke hadde likt diktet, men fordi jeg ikke liker å skrive noe på facebook selv! Og jeg er ganske sikker på at jeg ikke hadde fått noe annet enn en 'liker' hvis jeg hadde skrevet noe på hans side. Mulig mannen din bare liker å fremstå som en 'mann', og ikke en nyforelsket fjortis ovenfor familien og kompisene sine!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 HAHAHA!!! Dikt til mannen på Facebook! Tipper kompisene ruller seg rundt i latterkrampe og at han får høre om dette i lang tid. HAHA! KONGE :-)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 Hadde jeg gjort dette på facbook hadde jeg og fått liten eller ingen respons. Vi viser ikke så mye følelser med andre tilstede og spesielt han er ganske privat av seg. Men jeg har faktisk litt problemer med folk som legger ut kjærlighetserklæringer på facebook. Tror du alle dine venner og bekjente gidder å lese slikt møl loksom.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #9 Skrevet 23. mai 2011 å herregud...er du gammel, 14? hadde blitt drittsur jeg også om jeg hadde vært mannen din, måte på hårsårhet! og JA , du overreagerer!!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #10 Skrevet 23. mai 2011 Du er fryktelig søt, men helt ærlig? Jeg hadde blitt veldig, veldig brydd om min kjæreste hadde lagt igjen den slags kjærlighetserklæring på facebook.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #11 Skrevet 23. mai 2011 Ikke dikt i den forstand, men sånn klipp og lim inn sak... Men skjønner poenget.. Tok den bort jeg! HI
☆☆☆ Skrevet 23. mai 2011 #12 Skrevet 23. mai 2011 1) Hvorfor bruker du facebook til å kommunisere med mannen? 2) Hvilken tilbakemelding hadde du ventet? Liker-knappen er vel nettopp for å signalisere at man har lest og setter pris på, når det ikke er så mye å si... Tror nok du overreagerer her, men det spørs jo litt på hvordan kommunikasjonen mellom dere er ellers..Om det er normalt for dere å kommunisere offentlig på facebook framfor å holde det private for dere selv, og reaksjonen ligger langt under det som er vanlig i deres forhold, er det i alle fall grunn til å bli småskuffa. Men noen stor sak tror jeg uansett ikke at det er...
☆☆☆ Skrevet 23. mai 2011 #13 Skrevet 23. mai 2011 Sikkert lurt.. Gi han heller oppmerksomhet privat, og se om du får bedre respons på det
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #14 Skrevet 23. mai 2011 Jeg ville jo være litt søt da.. Og jeg hadde venta en "elsker deg og"... ...fordi det har han alltid gjort de få gangene jeg har skrevet noe. Han sender meg hjerter av og til med denne give heart appen... Derfor ble jeg skuffa... Skjønner poenget til alle, og jeg skal faktisk ikke gjør det igjen.. Jeg er ikke 14 heller! HI
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #15 Skrevet 23. mai 2011 Du overreagerer. Det er faktisk ikke alle som ønsker å legge ut sjela si på FB.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #16 Skrevet 23. mai 2011 Hør her. For en voksen mann er den samtaleformen man har på FB ganske avslørende, og den nusse-dutte-klisse-samtaleformen som enkelte par har er skikkelig fremmedgjørende. Du gjør ham flau i halvoffentlighet (han føler det i alle fall sånn) og forlanger etterpå at han skal være glad for det? Min eks var en sånn som fikk kløe på ryggen av å se gifte par klisse-dulle-pludre på nettet med hverandre, og hadde også problemer med å flagge forholdet i andres påsyn f eks ved å holde hender på åpen gate. Det var faktisk noe jeg måtte lære meg å respektere, fordi han ellers ville føle seg avkledd og grafset på. Han hadde (har), som mange andre menn, en opplevelse av intimitetsgrenser som en del unge kvinner ikke har. Jeg måtte i alle fall lære meg å sette pris på ting han gjorde for meg. Ikke forvente små lapper med hjemmesnekra poesi eller håndplukkede markblomster. Mannen viste meg sin kjærlighet ved å lage god mat til meg, hente meg i bil på jobb når det regna osv. Se om ikke din også har noen gode sider. Han snakker kanskje et annet "kjærlighetsspråk" enn du; og kan han ikke lære seg ditt språk, får du tilegne deg hans.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #17 Skrevet 24. mai 2011 omg! Dette er en av grunnene til at vi ikke har facebook. Hvorfor ikke gi det til han personlig?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #18 Skrevet 24. mai 2011 Hehe denne var litt morsom, stakkars Jeg har selv en kjæreste som pleier å sernde meg masse hjerter, sanger og sånn på face. jeg trykker "liker" og det er ikke mannen fornøyd med:p han vil jo ha hjerter og alt tilbake, men jeg ser ikke poenget? Hvorfor skal jeg blottlegge alt på face??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå