Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 helt ut av det blå. Det i seg selv kunne jeg kanksje tolke som at han prøver å piffe opp sexlivet, men under bildet står følgende tekst - "denne kunne godt tenke seg å bli litt bedre kjent med deg". Eh... vi har vært gift i ti år!!!!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Uff da Hadde jeg vært deg så hadde jeg virkelig begynt å følge med litt.. Dette er ugler i mosen!!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Kanskje han syns du ikke kjenner penisen hans godt nok da vel.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Hahahaha.. man kan jo gi poeng for god vilje da
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 vell...kanskje han mener det er for lite sex?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Hehe. Hadde ledd hvis jeg hadde fått en sånn MMS!!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 Ja det er jo det jeg har mest lyst til, men så tenker jeg jo at den kanskje ikke var til meg...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #9 Skrevet 23. mai 2011 Leste denne for mannen min, lurte på hvordan han tolket denne..... Vel... den var nok til noen andre ja :/
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #10 Skrevet 23. mai 2011 Selvfølgelig var den til noen andre...hallooooo? Greit at man kan prøve å være positiv og ikke tro det verste alltid altså, men innen rimelighetens grenser da.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #11 Skrevet 23. mai 2011 Send han en melding og skriv at du tror han har sendt til feil mottaker:-)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #12 Skrevet 23. mai 2011 leste denne til min mann og han ler å sier at mannen din kan føle at han får litt lite sex, kanskje?
Kyllingbein Skrevet 23. mai 2011 #13 Skrevet 23. mai 2011 Det der kan da bare bety at han "vil bli kjent med deg" - at han vil ha seg med deg. Den trenger slettes ikke å være til noen andre.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #14 Skrevet 23. mai 2011 jeg tror den er til noen andre. og om den er til kona så var det en utrolig merkelig formulering for ønske om mer sex med henne. og om mannen ønsker å piffe opp litt eller ymte frempå at han ønsker seg mer så ville vel heller ikke denne formuleringen vært å foretrekke. hadde den vært til kona så ville det mest sannsynlig ha stått : "denne kunne tenke seg mer av deg" eller noe lignende. om det i tillegg er helt utenfor hans karakter i utgangspunktet så hadde jeg nok ant ugler i mosen uansett.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #15 Skrevet 23. mai 2011 halloo.. Blåøyde damer!! Selvfølgelig var den til noen andre!! herregud... Syns synd i deg hi.. du får skjekke litt rundt da vettu.. Ta han på fersken om det er noe.. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #16 Skrevet 23. mai 2011 Leste det opp for mannen min, han sier garantert at den er sendt feil..ferska sa han! :/
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #17 Skrevet 23. mai 2011 Jeg hadde blitt helt vill i nikkersen om jeg hadde fått et bilde av en tissefant! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #20 Skrevet 23. mai 2011 hadde lata som jeg ikke hadde fått noe melding...bare for å se hvordan han reagerte...så hadde jeg tatt en titt på telefonlisten hans;) hehe og på andre utsendte meldinger...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #21 Skrevet 23. mai 2011 Hva er det med dere egentlig? Den MMS'en kan jo like gjerne være ment til HI. Hvordan er sexlivet deres da HI? Dersom det er litt tørke hos dere så kan jeg nesten garantere at den var til deg (dersom tørken skyldes deg).
Gjest Antarctica Skrevet 23. mai 2011 #22 Skrevet 23. mai 2011 Etter ti år bør han vel vite om dette kommer til å "tenne" deg eller ikke? Men forresten, mannfolk gjør jo sånne ting av og til De er selv så forelska i tissemannen sin at det noen ganger virker som de syns vi burde få orgasme bare av å være i samme rom...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #23 Skrevet 23. mai 2011 Hohohohoho, TIER for innsats, STRYK for utføring Han mener nok bare at du skal bli bedre kjent med snoppen hans i kveld Herrefred, ikke rart det er splittede familier her i verden når gubben ikke engang kan sende et snoppbilde til sin kone gjennom 10 år uten å få høre "UTRO UTRO!!!" Slæpp of
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #24 Skrevet 24. mai 2011 Venter spent på oppdatering. Hva mente han EGENTLIG?
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #25 Skrevet 24. mai 2011 Huff da... Får håpe det var et klønete forsøk på å hinte til deg om sex.. Men jeg skjønner at noen tviler på at det er tilfellet. Jeg kjenner ikke dere og da er det jo vanskelig å vite hvor intern humoren deres er.. osv, men håper da virkelig at den var til deg.. Men jeg hadde nok latt som ingen ting.. Hvis den var til deg så venter han nok på en respons, og ville vel hintet til deg om det, eller hva? Hold oss oppdatert da? Vi kan jo danne en lynsje-mobb om det viser seg at den var til noen andre.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå