Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Jeg tok første gang da jeg var 18, 2 gang da jeg var 19 og skal ta igjen om et par år tenker jeg. Hva tenker dere om det?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Ingenting.. Du gjorde det sikkert for en grunn du også, akkurat som meg! Men lurer på om ting har gått gale siden du har gjort det såpass ofte?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Min første tanke var at det passer bra å ha silikon og ikke kunne skrive det riktig ;-) Dække så fali med den derre rettskrivninga, jeg har jo store brød til å matche.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 HI her og her er min historie: Fra jeg var ca. 15 år stoppet den ene brystet å vokse. Jeg hadde rett og slett bare et utviklet bryst, det andre var ca b-cup. Jeg ble rett og slett deprimert. Jeg gikk med slik løsbryst i ene bh-skåla for å fylle opp, men det var mange ganger det datt ut og det endte med at jeg stappet den innegg lomma med MANGE innlegg/bomull hva som helst! Jeg kunne ikke ha svømming på skolen, heller ikke gym, det endte med at jeg sluttet på skolen. Det var så flaut og det hemmet meg i alt jeg gjorde. Det vistes UTENPÅ klærne at jeg hadde stappa bh'en på ene siden(blir jo unaturlig form, hardt osv...)... Fikk min første operasjon 18 år gammel, men den ble mislykket pga sløvt arbeid fra kirurg:( jeg kontaktet en annen klinikk i Oslo og fikk super hjelp derifra, de skjønte ikke hva det var han andre kirurgen hadde tenkt på:S ille da.... Nå har jeg gått igjennom et svangerskap og puppene mine er ikke fine lengre, det er blitt mere forskjell og jeg driver å legger vekk penger slik at jeg får ny operajon snart som mulig egentlig. Kirurgene sa at hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg fått dekt begge operajonene, men siden jeg bor på en liten plass må jeg betale selv:S urettferdig...utsatte sertifikat og alt pga PUPPER!Høres sikkert rart ut for noen, men jeg måtte gjøre det! Jeg fikk et annet liv. Kunne skrevet mye mere her, men skal la dere slippe lese så mye klaging;)hehe...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Og vips så har du et helt annet utgangspunkt. Hadde ikke skada å starte her, vel?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 da får jeg beklage at tastaturet hang seg opp og beklage for at du er missunnelig;)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #9 Skrevet 23. mai 2011 for jeg er lei av å måtte forklare meg hvorfor jeg har silikon, får høre så mye dritt når jeg sier det:( Og puppene mine har aldri sett ut som det var silikon heller, kanskje de første 2 ukene etter operasjon, men ikke ellers..moren min spurte om det var noe nytt de hadde begynt med, hun forbinder silikonpupper med bimbo store runde bryst, men neida det var ikke mine;)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #10 Skrevet 23. mai 2011 Nei, har veldig lyst på det selv jeg. Etter jeg har fått babyen og er ferdig med å amme så blir det nok en tur til kirurgen. Har jo tenkt på dette i over ti år og er veldig misfornøyd, tar aldri av meg bhen! Ikke under sex en gang. De jeg kan "se ned på" (synes det er litt feil å si det, men...) er de som fyller inni så enormt mye. Type glamour modell/Pamela mye. Nei, ordet er ikke se ned på...bare forstår det ikke. Det er DIN kropp, du trenger ikke forklare valgene dine for noen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå