Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Person ringer. Jeg orker ikke prate nå (syk), så jeg lar være å ta den, tenker at om det skulle være no legger personen igjen en beskjed. Person ringer igjen, jeg avviser Person ringer for tredje gang, legger igjen beskjed "jeg ser du er på facebook, ta telefonen da" jeg tenker det kanskje er noe viktig, ringer tilbake. "Ville bare prate litt" Ta hintet da for pokker. Når noen avviser samtalen din så vil de ikke/kan ikke prate...grrr
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Skjønner godt du blir irritert. Noen ganger har man faktisk behov for bare å surfe litt og være alene. Det burde folk respektere.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #5 Skrevet 27. mai 2011 Jeg avviser aldri. Jeg slår bare av lyden. Synes det er litt drøyt å avvise, med mindre man sitter i møte og lignende. Da slår jeg av tlf etter å ha avvist. Mange har det med å ringe opp etter å bli avvist da de antar du trykket på feil knapp. MEN Det er alt for drøyt å skrive at jeg ser du er på facebook. Det er lov å ta et hint liksom. Man kan vel være pålogget noe sted selv om man ikke er tilstede ved pcen, og ikke har tid til å sitte i tlf. Om hun så du var på facebook burde hun jo ha skrevet til deg der og spurt om du var veldig opptatt og om hun kunne ringe deg senere/når det passet å snakke senere. Noen mennesker altså..... hva er det med folk nå til dags og hvor ble det av folkeskikk og selvinnsikt?
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #6 Skrevet 27. mai 2011 Merker selv at jeg klarer å sitte med dataen selv når jeg er ganske syk.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #7 Skrevet 27. mai 2011 Er lov å sitte på dataen, uten å orke å snakke vel... kjenner jeg blir irritert. må jo gå ann å ha litt fred i hue... når man ønsker det.
Anonym bruker Skrevet 27. mai 2011 #8 Skrevet 27. mai 2011 Jeg synes det er ufint å avvise uten grunn. Det går fint å sende en sms eller skrive på fb at man ikke er i form og kan snakkes en annen dag.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 27. mai 2011 #9 Skrevet 27. mai 2011 hehe.. folk er så lite smarte noen ganger. det har skjedd meg før også, men da sier jeg bare "sorry ass, men jeg er emo å vil være for meg selv". enten så blir de sure, eller aksepterer eller lurer på hva emo er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå