Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Vil bare si at du ikke skal bry deg om det anonyme skriver ! de er bare ute etter å såre og være teite ! Hvorfor skal det være sånn ? Er helt unødvendig Jeg liker deg i hvert fall ... Du virker som en veldig god og snill mamma ! Lykke til med nummer to ! Veldig fint navn dere vurderer ... Klem fra meg !
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Åh ja jeg er heeeeelt enig! *stikker tunga eeeeenda litt lengre opp i rompa til mamman til will enn hi, hva jeg nå enn skal oppnå med det*
Gjest frøken_førstegangs-med gutt<3 Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Jeg slenger meg på denne jeg, syns det er usakelig å "rotte" seg mot personer på et forum der man selv er anonym. Nå har ikke jeg fått med meg så mye, men vet hvordan damene her inne kan være av egen erfaring, fikk med meg noe av en diskusjon i en tråd om hun som hadde satt seg på trappa, og syns ikke du var nedlatende i allefall. Også fjerner jeg anonym knappen så ikke folk tror det er du selv som skriver, for gudene forby at noen skal like noen!!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Tusen takk , så snille dere er Det er helt greit at folk her inne ikke liker meg, alle kan ikke like alle, men syns det er feigt å slenge masse dritt også gjemme seg bak anonym. Jeg prøver å behandle folk her inne med respekt og svare pent, selv om jeg ikke ikke alltid er enig. Og selv om dette er et anonym forum så er det lov og signere med nick, jeg foretrekker det. Hva alle andre gjør bryr jeg meg lite om (bortsett fra de som hetser og mobber for så å gjemme seg bak anonym, det er både barnslig og feigt)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Jeg har ingenting i mot mamma'n til Will.. Men litt rart at skrivestilen i hovedinnlegget er identisk med hennes.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Det tviler jeg på Jeg er ikke mammaen til will , men du får tro hva du vil ! HI
☆☆☆ Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Er ikke så ofte innom forumet, og aner ikke hva denne eventuelle sammenrottingen består i. Men vil gjerne kommentere: Skrivestilen til HI er ikke det minste lik mammaen til will. PS: Om en skal slenge dritt mot en som bruker nick, kan man i det minste skru av anonymknappen, selv om dette er anonymforum. Går man til personangrep, må man stå for det man gjør!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 Haha, HI skriver jo på akkurat samme måte som Mamma'n til Will. Har vanskelig for å tro at det er flere som skriver på samme måte som deg Mamma'n til Will, så dersom du ikke har skrevet hodedinnlegget selv, så må det være noen som er ute etter å drite deg ut.
Øyboeren med to små <3 Skrevet 23. mai 2011 #9 Skrevet 23. mai 2011 Haha, ja, for det er helt sikkert bare hun i hele Norge som skriver på den måten..! Kunne godt ha gjort det selv, jeg.....
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. mai 2011 #10 Skrevet 23. mai 2011 Tydligvis har jeg en helt unik skrivestil, siden jeg kan gjenkjennes over alt. Hmmm, jeg burde kanskje ta patent på den da så ingen stjeler den? Fra nå av får ingen her inne skrive likt som meg, jeg legger ned veto på det! Og bare fordi at da blir det mye lettere for anonym å skjønne at det er meg de få gangene jeg signerer anonym.
Ønderkåver Skrevet 23. mai 2011 #11 Skrevet 23. mai 2011 Du skriver da ikke likt som HI, hun bruker nemlig mellomrom før ? og !, det kan jeg ikke se at du gjør. Dette forumet er fullt av drittkjerringer, som elsker å slenge dritt. Håper de oppfører seg en smule bedre i det virkelig liv... Signerer også med nick, så slipper du å bli beskyldt for å skrive forsvarstaler for deg selv;)
Gjest Antarctica Skrevet 23. mai 2011 #12 Skrevet 23. mai 2011 Hva har skjedd her som jeg har gått glipp av???
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #13 Skrevet 24. mai 2011 Hehe, det spiller jo ingen rolle... men akkurat disse mellomrommene før alle slags tegn, skriver jo alltid mamman til will! Bortsett fra akkurat nå Hun blei tipsa om det, og har forandra skrivemåte!
Lille-Pernille Skrevet 24. mai 2011 #14 Skrevet 24. mai 2011 Aner ikke jeg har gått glipp av, men er enig med deg HI på generelt grunnlag. Enkelte på forumet her er så forbannet ufine, og da spesielt mot de som skriver under med nick. -du er så dum -sånne som deg skulle aldri hatt barn -håper mannen din forlater deg -så stygg du er Denne type personangrep og flere er så under pari!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #15 Skrevet 24. mai 2011 Det er jo ikke mye stygt som ble skrevet om Mamma'n til Will, en del ga uttrykk for at de synes det var dumt av henne å legge ut bilde av nevøen sin her inne. Det var egentlig det..
Lille-Pernille Skrevet 24. mai 2011 #16 Skrevet 24. mai 2011 Sånn sett ja. Joda, jeg mener selv at mange er nokså ukritiske mht vern av egne og andres barn når det kommer til publisering av private bilder. Det å legge ut mange bilder på nettet synes jeg er en uting, og jeg kunne ikke tenke meg å gjøre det selv. Men hva andre gjør får stå på egen regning!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #17 Skrevet 24. mai 2011 Hl = mamman til Will... Garantert! Er ingen andre som skriver sånn
mor til en stor og liten Skrevet 24. mai 2011 #18 Skrevet 24. mai 2011 Det er noen som er ute etter å erte mammaen til will og nurket. Nå lager hun liv er inne på hennes bekostning. Stygt gjort. Signerer jeg også
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 24. mai 2011 #19 Skrevet 24. mai 2011 Jeg la ikke ut noe privat bilde, jeg la ut en link til en H&M side hvor det er et bilde av nevøen min. Han er H&M modell. Det var flere som reagerte på det og spurte om jeg hadde fått lov! til å legge ut bilde. Og jeg svarte at Ja, det har jeg lov til og at søsteren min hadde ikke latt sønnen sin blitt modell om hun ikke ville ha hatt bilder av han på nettet .. Jeg fikk tips her inne om å legge om skrivestilen min fordi den var så lett gjenkjennelig. Helt greit det og det var bare ment som et velmenende råd ,men nå pleier jeg signere med nick og er ikke redd for å bli gjenkjent. Men nå er det en tulling som har gått inn for å avsløre hvem jeg er selv når jeg signerer med anonym. Og alle som leser det, skjønne hvorfor det er signert anonym, utenom denne personen som må påpeke at det er jeg som har skrivd innlegget . Og da blir jeg irritert, for det er gjort bare for å være ekkel. Og det syns jeg er feigt!
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 24. mai 2011 #20 Skrevet 24. mai 2011 Håper ikke du tar det til deg Mamma`n til Will og nurket <3, jer er enig med de andre som har signert med nick her! Alltid en ny man kan angripe og hakke på. Husker chanzei?!, sauen, og en del andre som har fått gjennomgå, og jeg kan ikke fatte at disse anonyme nekene ikke er lei enda.
Gjest babyfabrikken er nå nedlagt :) Skrevet 24. mai 2011 #21 Skrevet 24. mai 2011 Jeg må også ha gått glipp av noe.. Men jeg må også si at å henge ut andre bare fordi de gjør/tenker/mener/føler/sier/skriver.. bare velg..... ting annerledes enn en selv, det er ikke akseptabelt. Vi er voksne kvinner/mammaer alle sammen her inne, og da er det på tide å oppføre seg deretter også. Syns det er kjempetrist at man ikke skal kunne spørre om ting her inne uten å bli hudflettet fordi man er "dum som ikke skjønner bedre" eller "du virker uintelligent bare fordi du har en skrivefeil".. blabla... Skerpings, folkens!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå