Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Min sønn på 3 år og 7 mnd har noen fakter som bekymrer meg og min husbond. Han er veldig aktiv, klarer ikke å sitte i ro på en stol f.eks. Må trampe med beina, snu seg rundt eller ha noe i hendene. Han har perioder der han er "vill i blikket" og styrer rundt for å ødelegge for andre, ved å slå, sparke eller si ufine ting. Når vi snakker med han, gir han uttrykk for at han vil at andre skal ha det vondt og at andre skal "få blod" - det er begrunnelsen til at han slår og sparker. Gutten er også veldig seksuelt interessert. Han styrer og drar i sin egen ting, og vi har fått tilbakemelding fra barnehagen om at han kler av de mindre barna, legger seg oppå andre andre barn og snakker mye "griseprat". Hva er dette? Hva gjør vi?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Jeg veit ikke hva det kan være, men syns det er flott at dere tar tak. Ikke alltid foreldre ser "feil" på egne barn. Er vel noe dere kan gjøre noe med med tanke på at dere oppdager dette nå Ønsker dere lykke til og håper sønnen deres rister av seg disse tingene
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 HI: Takk for svar, jeg håper også at han vokser det av seg, men syns han begynner å bli stor til noe av dette...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå