Gå til innhold

Hvor mye tøy har jentene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her bugner det over og jeg jobber med å kutte ned på mengden. Men det er jo umulig... Hadde vært så greit å ha akkurat passe med tøy.

Men hva er akkurat passe? Hva har dere og hvor mye trenger man egentlig. Ryddetips er vel egentlig det jeg er ute etter.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at hun har mer enn nok tøy. Skulle gjort som deg. 10 av hvert hadde gjerne hver nok? Andre med tips.

Skrevet

Det er jo vanskelig å svare på, alle er forsjellige.

Her har jeg vært bevisst og shoppet/fått klær i gaver som jeg trenger til jentene mine.

De har nok klær men samtidig så lite at alt blir brukt og noe blir utslitt:)

Jeg liker den tanken på å ikke sløse med klær, har full oversikt over klærne..merker de godt og de brukes ofte, alt sammen.

Det hender jo det er enkelte plagg som aldri blir brukt, upraktike hettegensre eller bluser etc..men det er ikke så mye.

Mine barn er også aktive og jeg bruker ikke mye penger på dyre hverdagsklær da de ofte blir skitne eller hullete uansett i barnehagen!:)

Handler klær på h&m , cubus osv...

Skrevet

Har sikkert altfor mye vi også, men det har blitt sånn fordi jeg finner alltid så mye fint på salg og så arver vi også veldig mye som er så fint brukt at det ser nesten nytt ut. Synes det er gøy å handle til gullet og liker at hun er hel, ren og fin i tøyet. Kjøper ikke så mye dyre merker og sånt altså, men synes det er fint at hun ikke går i slitne, flekkete klær.

Har en aktiv liten frøken som er masse ute, så hun sliter klærne sine fort og, ikke feil å ha litt godt med klær da.

Og så gir vi videre alt som er pent og helt, så da gjør det ikke noe om vi har litt for mye.

Skrevet

Vi har også alt for mye, har fått og arvet mye, så det me,ste ligger bare, prøver å rydde når det passer. Typsk er at vi har masse gensere og kjoler, men for lte bukser.

Skrevet

HI her, huff ja vil beholde alt. Men ser at mengden gjør det vanskelig å finne frem det vi liker best og det som passer akkurat til det vi skal hehe. Blir å røske ut fra et overfullt skap.

Får kjøpe meg større hus...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...