Gå til innhold

Noen her som driver med leirdueskyting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler meg så alene med denne hobbyen blant det kvinnelige kjønn, så tenkte bare jeg skulle høre om det var noen her ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du er ikke alene :-) jeg har også denne hobbyen :-)

Skrevet

Jeg også holder på med leirdueskyting:) Er utrolig artig! Gleder meg til jakta altså:))

Skrevet

Ååå, så arti :) Går du på jakt også eller er det bare baneskyting?

Skrevet

Jeg også! Hvor bor dere? Vi har egne kurs for damer og nybegynnere hos oss og en egen bane for bare damer.

Skrevet

21:34 her.

Jeg jakter på fuglevilt, mest rype. Men til høsten skal jeg prøve meg på storvilt også, hjortejakt:) Enn dere da??

Skrevet

21.41 her. Har aldri jaktet småvilt utenom rev. Har jaktet elg og rådyr. Hjort finnes det ikke nok av her, men bestanden øker så det vurderes nøye om det skal bli jakt på de. Er dere med i konkurranser da? Jeg liker best å konkurere med rifle.

Skrevet

HI her :)

Jeg bor i nordnorge. Er autorisert hagleskyting-instruktør. Vi er i startfasen med å få i gang ei jentegruppe på banen med egne skytinger, kurs osv.

Jeg er mest gla i baneskyting faktisk, men jakter også. Rype, rev og småvillt.

Skrevet

Jeg er interessert i å begynne å skyte konkurranse.. Jegertrap eller Nordisk trap, men må nok trene et par år før jeg er så langt ;) Skal kjøpe meg ei ny banehagle snart, så jeg får skikkelig tilpasset våpen jeg kan trene skikkelig med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...