Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Sitte på dataen og klikke bort noe han gjorde mens du kom inn i rommet, så viste deg seg å være at han gikk igjennom "historien" sin på nettet for å slette ting muligens.. Hadde dere trodd han skjulte noe ?
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Ja, fordi at han hadde klikket det bort. Mannen her i huset sletter ofte loggen på pcn, men gjør det "åpent", er ikke farlig om jeg skulle sett det. Sletter selv ofte loggen, eller innloggingsinfo, Er irriterende med for mye tull der, feilskrevne sider og slikt, ikke noe snusk for det om..
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Nei da ville jeg trodd at han var inne på en reisebyråside for å booke overraskelsesweekendtur til meg og ham til Barcelona eller noe sånt. Og at han ikke ville jeg skulle se det.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 han sjuler nok ingenting,. ganske normalt og gjøre dette. spør han om du er usikker.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Behøver jo ikke være noe, hender jeg sitter å skriver en mail til en vennine og hvis mannen kommer så tar jeg det bort..handler jo om privatliv... Men jeg er genrellt ganske sjalu av meg så hadde tenkt det samme som deg....
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Tenkte ikke at han har drevet på med noe snusk eller er utro. Spurte ham rett ut nå og han sa han drev å slettet historien på fotball osv, siden han ville ikke at jeg skulle se at han ikke jobber noe han sa til meg ikveld at han hadde mye å gjøre med jobben....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå