Gå til innhold

Noen fra Sandnes/Stavanger her.


B.Wiig

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

heisann....jeg er 27 år fra stavanger og er i uke 21

 

koselig at det er flere i samme område. til og med me samme termin ser jeg..hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Så kjekt at vi er flere herfra. Jeg er 30 år og venter mitt 3 barn har 2 jenter på 4 og snart 7 år. Jeg bor på Hommersåk i sandnes men er i fra Madla. Hvet du om det er gutt eller jente?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisan b.wiig

 

jeg venter en gutt denne gangen, og har ei jente fra før.... blir kjempe spennede...ja jeg skal også til utlandet...vi reiser til kreta 9 juni.gleeeeeder meg stort...

 

hvis noen vil legge meg til på facebook, er dere hjertelig velkomne til det. kjempegøy at det er flere fra samme område. skulle jo gjerne fått til et treff etterhvert med alle magene våre.

 

facebook profil. siw helen hellem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei. Jeg har vennespurt deg på facebook. Jeg skal til Tyrkia 4 juni i 2 uker. Så er jeg hjemme i 2. og reiser så alene med ungene sammen med 2 familier til til Danmark i en uke. Så blir det noen småturer i helgene. Skal hente campingvognen vår ned fra Sirdalen og sette den på Sokn camping i hele august. Så er dere i nærheten må dere bare komme innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

Enda en i Stavanger, er 21 uker i morgen jeg og :-)

26 år (27 når babyen kommer)

Her har vi foreløpig ikke planlagt utenlandstur, men en tur med Hurtigruta 35 uker gravid - ambisiøst??

Håper vi alle er i god form til å nyte sommeren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei milla

Hvet du om det blir gutt eller jente? Skal si du er tøff som skal ut på tur så sent. Jeg syntes at jeg var "galen" som har bestilt 3 dager biletter på dyrepaken med kaptein sabeltann show 22-24 juli. Ungene har vel ingen problemer med å slite ut meg.

Men det går somregel helt fint så lenge du er flink til å "høre" på kroppen. Viktig å ha litt ferie før våre babyer kommer. Blir ikke mye av det med det første etterpå.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Er fra Stavanger, er 29 år og venter min nr 2 som er gutt som den forrige :-) Er 22 uker.

Reiser til Mallorca 18 juni.....tihii...som jeg gleder meg!! Litt beskymra for varmen...puhh..sinnsykt varmt med en liten i magen gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi skal også en tur til kr.sand på sabeltann showet... men vet ikke helt hvilke dato det blir enda... ja det er viktig og ta litt ferie før babyen kommer. vi tenker det samme. det var derfor vi tok sydentur nå, for de blir noen år til neste gang...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei b.wiig

Trodde det var gutt, men det var visst ei lita jente! Enn du da, vet du hva det blir?

Hehe, ja, er spent på hvordan det skal gå med den turen med Hurtigruta. Tenker at det er jo en "rolig" tur hvor jeg kan legge meg nedpå når jeg vil om jeg blir sliten. Sliter med bekkenløsning, men har begynt å bli litt bedre etter jeg ble sykemeldt, og går til fysio, samt vanntrening.

Jeg tenker at man får bare se etterhvert hvordan det går, avbestillingsforsikring er greit å ha i alle fall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter ei jente 7. oktober :) Har ingen utenlandsplaner, men vi skal gifte oss 13. august(!). Kan bli interessant med stor mage da :) Blir vel en bryllupsreise til Sirdalen da, tenker jeg... :) heheheh.. Satser på en tur til dyreparken i løpet av sommeren i hvert fall. Min kjære samboer setter lys på sabeltannshowet, så jeg håper å få med meg det :) så gøy at vi er så mange fra området! Kanskje ordne med et treff i sommer da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hei!

Prøvde meg på et innlegg her for en stund siden men det har visst ikke kommet med..

Jeg er også fra Stavanger (bor hvertfall her;)), er 31 år, og venter en gutt i oktober:D

Koselig at det er en del andre også fra området:)

Vi skal en uke til DK i sommer, ser mindre og mindre frem til det da formen ikke er så god, men men...det blir nok kjekt:)

Er dere andre i god form da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...