Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 http://www.fotografhjelm.blogspot.com/ Kom tilfeldigvis over disse bildene. Makan til avslappa stil da.. hehe
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Sært? Syns de var et pent par med en litt kul stil;)
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Når jeg såg de øverste bildene, tenkte jeg: spesiell dress, men kul. Kjekt at noen har noe annet enn den vanlige tradisjonelle. Men... Så såg jeg shortsen.. Ikke akkurat det jeg ville at min mann skulle gått med i bryllupet vårt. Men kult at noen skiller seg ut. Å de som kjenner de er sikkert ikke overrasket vil jeg tro
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Hun i galla - som en brudekjole av det kaliberet er, og han i... ehm...shorts? Interessant...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #7 Skrevet 23. mai 2011 Jeg synes de var kule, men er enig at det kanskje er litt sært med shorts og tøysko.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #8 Skrevet 23. mai 2011 Sikkert veldig sært for deg, og helt hans personlighet i deres egne øyne. Det er jo deres da, så hvorfor ikke? Bruk det du vil så bruker andre det de vil, enten de skal på ei real fyllekule, på jobbintervju, eller gifte seg.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #9 Skrevet 23. mai 2011 Tipper hun har godkjent antrekket på forhånd. Synes det var litt kult, og artig at ikke alle bruder og brudgommer er kliss like.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå