Gå til innhold

til mamman til will og nurket

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare si at det ikke er vanskelig å kjenne deg igjen når du skriver, du har jo lagt ut ganske mye info om deg selv her i ulike innlegg, og til sammen er det ganske mye (det er ikke jeg som har sagt at jeg kjenner deg igjen på noen tråd).

Jeg er ingen stalker eller noe, men jeg legger merke til deg her inne, og vet du hva? JEG LIKER DEG! jeg kjenner meg igjen i, og er enig i det meste du skriver her inne (kan faktisk ikke huske at jeg har vært uenig i noe, men jeg tror ikke jeg er her inne like mye som deg så det kan jo hende jeg har gått glipp av noe...) Faktisk har jeg tenkt at vi kanskje kunne vært venner.... Og vet du en annen ting. Her for litt siden så kjente jeg deg igjen på gata! Jeg tror hvertfall det var deg...På Holmlia faktisk, du pratet til sønnen din, som kalte seg selv for William, og du hadde en vogn med et annet barn i. Jeg vet jo ikke om det var deg, men jeg innbiler meg det... Kanskje jeg er litt rar...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, du er ikke rar. Men litt direkte, og frampå, ja.

Skrevet

Syns dette hørtes koselig ut!

Hadde blitt veldig glad om jeg var mamman til Will og Nurket :)

Litt av et komplement syns jeg.

Skrevet

Jeg liker veldig godt mamman til will og nurket ! Hun virker så snill og smart ... Skjønner deg godt HI , skulle gjerne ha kjent henne !

Skrevet

Så hyggelig:) Takk.

Var nok ikke meg du så, ikke går jeg med vogn lenger og er ganske gravid.

Men om du vil bli kjent så er det bare å sende meg en PM her inne.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...