Gå til innhold

Hvordan vite om en finger er brukket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klemret fingeren i døren. Veldig hoven, blå og rød. Legevakten sa at det muligens var brudd, men at vi skulle se det an et par dager for og se om det var det. Men hvordan vet vi det da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må antagelig ta et rønkenbilde om fingeren blir værre/ikke bedre i løpet av et par dager. Et brudd blir som regel vondere og vondere de første døgnene...

Synes det var rart det ikke ble tatt bilde med en gang jeg da.

Skrevet

Hun kan bevege det nederste leddet, men ikke de to øverste.

hi

Skrevet

Det syns jeg også. Det var ikke jeg som var med, men pappaen. Og han var på vei ut døra når jeg kom hjem, så jeg fikk bare rask info om hva som hadde skjedd. Fikk ikke spurt ham om noe, for jeg var sen hjem, og han måtte springe for å rekke det han skulle. Får ikke ringt heller (telefonnettet er nede). Men jeg fikk skikkelig vondt i magen da jeg fikk se fingeren hennes. Og lurer veldig på hvordan vi skal kunne vite om det faktisk er brudd. Er det verre som i mer vondt, eller verre som i at den blir mer hoven vi skal se etter? (vet ikke om den KAN bli mer hoven enn den er jeg, ser litt..uhm, sprengt ut)

hi

Skrevet

Og det er forøvrig et barn sin finger - ikke min egen - ser at det ikke kom frem av hovedinlegget.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...