Gå til innhold

Herbalife for vektreduksjon. Anbefales på det sterkeste:)


anettemoff

Anbefalte innlegg

Hei:)

 

Jeg ville med dette skrive et lite innlegg for dere some sliter veldig med vekt og energien deres, gjerne etter fødsel eller dere som er gravide. Jeg fikk en datter for vel et halvt år siden, Jeg ønsket å gå ned i vekt samt få mye mere energi til å klare å gjøre de daglige tingene. Jeg ble tipset om Herbalife og prøvde ut dette. Jeg oppnådde fantastiske resultater. Jeg kom i form med produktene i tillegg til trening og gikk ned i vekt samt fikk mye mere energi i hverdagen. Produktene er ernæringsprodukter som ALLE kan bruke, om du vil gå opp ned eller beholde vekten. Mye gode hudpleie produkter finnes også. Jeg er svært fornøyd med dette, i tillegg synes jeg shakene som hjelper med ned i vekt er veldig gode. Prøv du også:) ta gjerne en titt innom min side; http://www.herbashop.no/ANKV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Har tittet litt på siden å har veldig lyst til å prøve dette :) men hva bør jeg bestille? Ble ikke helt klok på dette.. Skjønner at jeg bør ha den F1 proteindrikken.. men det sto noe om tabletter å te.. ble litt forvirret. Hva bestillte du? Jeg vil gå ned minst 10-15kg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Skal prøve Noka-dietten jeg, synes de har god smak på alle sine produkter :) Min favoritt er sjokolade- og vaniljemilkshake, men blåbær og jordbær er er også gode :) og jeg elsker Noka-barene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker ikke synes jeg. Har prøvd det som måltidserstatning, dvs en kjapp shake til frokost før jobb. Dritsulten igjen før klokka halv ti jo! Endte bare med at jeg spiste mer før lunsj enn jeg ville gjort med en vanlig frokost. Og da tenker jeg ikke bare på herbalife, men alle sånne pulverdietter. Og jeg er ikke tjukk, og jeg trener 3 ganger i uken -kondisjonstrening - så pulveret var i utgangspunktet ment til å være tilskudd av riktige vitaminer og mineraler i en travel hverdag der jeg ikke har tid til frokost før levering i bhg etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...