Trollmor m/ trolljente Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Alt av Disney og Pixar egentlig! Min jente er glad i dyr så det går ofte i noe med det, spesielt 101 Dalmatinere. Tingeling er også populært. Liker hun litt spenning og hester, så kan jeg anbefale Trigger (norsk familiefilm). Horseland (serie på dvd) kan også anbefales fra min datter, jeg hater det - er grusomt hehe, men hun bestemmer
Fire småtroll Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Jenta mi er bare 4 år, men hun og kusinen på 5 er ganske enige når de skal se en film sammen Det meste av Disney og Pixar er gøy, også samler begge jentene på Barbie-filmer. De liker også filmer som Alvin og gjengen. Akkurat nå gleder vi oss til To på rømmen som kommer på dvd i begynnelsen av juni.
Ajam Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #4 Skrevet 23. mai 2011 Takk for tips! Vi gleder oss også veldig til 2 på kommer. Tror det er 8/6 Weee Flere med andre tips? Gjerne konkrete filmer.
Arb.ledig husmor Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 Jenta vår er 4,5 år og ho liker å se på ulike Astrid Lindgren filmer, Barbie..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå