Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 jeg kjørte opp for et år siden og jeg virkelig HATER å kjøre.Jeg føler jeg fikk lappen pga jeg var høygravid og de var redde jeg skulle føde i bilen hehe:) Men saken er at etter jeg fikk lappen så har jeg kjørt kanskje 20 ganger, ikke særlig mere..jeg føler meg ikke komfertabel med bilen og er usikker på instrumentene(er så mye forskjellige ting fra kjørebilen og til vår bil)...også har jeg prestert å kvelt bilen 2 ganger når jeg måtte stoppe helt opp.S Jeg burde sikkert ikke hatt lappen, huff... Nå er det slik at samboeren mn er borte og jeg vil overraske han når han kommer hjem med at jeg synes det er ok å kjøre istedenfor å spørre han hele tiden!!! Lurer på å spørre min pappa om hjelp, er det teit eller?(jeg er 25 år forresten om dere lurer...) :S
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Ja! Spør pappa eller ta noen kjøretimer med kjørelærer. Er en befrielse å kunne kjøre bil! )
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 ja fordi jeg føler meg ganske låst her jeg sitter alene med barnet 200 døgn i året:S er LANGT å gå til hver person jeg skal til..er ikke med på diverse ting pga kjøring og livredd noen skal sitte på og jeg blir så nervøøøøs! uff er faktisk ganske grusomt:( kanskje jeg skal spørre pappa da...
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Ja, syns du skal spørre pappa'n din:) Vær åpen og ta imot kritikk, og ikke minst: øv, øv, ØV. Jeg var slett ikke flink til å kjøre da jeg tok lappen, men med 7 km til jobben så ble jeg tvunget til å kjøre og lærte utrolig mye. Føler egentlig jeg lærte å kjøre ETTER jeg tok lappen.... Man klarer aldri utvikle innstinktive reaksjoner i bilen uten å kjøre hvertfall.
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #5 Skrevet 23. mai 2011 okei, tusen takk for svar skal ta meg en prat med han, når jeg får motet meg opp:P
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #6 Skrevet 23. mai 2011 Haha, jeg har hatt lappen i snart ti år og har kvelt bilen maaaange ganger. Det er sånn som skjer, ikke noe verre enn å starte den på nytt :-) Spør pappaen din om hjelp til å bli bilvant og så må du kjøre, kjøre, kjøre, kjøre og kjøre enda mer! Hvis det er noe du synes er vanskelig, som å rygge eller lukeparkere så må du øve og øve på det. Til slutt sitter det! Kjørelæreren jeg hadde var temmelig nazi på rygging og lukeparkering, etter et par dobbeltimer hvor vi bare rygget og lukeparkerte så satt det. Øve og kjøre, kjøre og øve! Lykke til, det er GØY å kjøre bil! (elsker friheten lappen og bilen gir meg!)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå