Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Hvilket tilbud ville du likt å ha som kunde? Trenger litt tips her for å få opp kundemassen :-) Driver salong hjemmefra så er stille perioder av og til. Har lave priser. Føler jeg har brukt opp ideene mine.... Takknemlig for tilbakemeldinger!
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Gratis håndmassage/voksbad når man sitter med produkter i ansiktet:) Nyydelig! Napping av uønsket hår, Voksing, og er du tøff så kan du jo tilby brazilian. Kjemisk peel Noe for de med sensitiv hud Lymfedrensaje Kopping
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Ja takk for svar. Og hvilke tilbudspriser/pakker er mest fristende? Hva er et godt tilbud? Tenker kanskje en sånn Sommerpakke med div. behandlinger...? HI
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Produkttilbud. Hudpleie med napping av bryn samt farging ab bryn og vipper til prisen av hudpleie. Hvor holder du til? Oslo? Kommer gjerne jeg!
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #5 Skrevet 24. mai 2011 Holder til på Jessheim! Det er ca 30 min fra Oslo :-)
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #6 Skrevet 24. mai 2011 Spray tan! Digger spray tan, men det er så sinnsykt dyrt :-(
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #7 Skrevet 24. mai 2011 vajazzle! i tilllegg til alle de andre tingene du nevner. er du negledesigner ogsaa? Det er alltid populaert. Lash extentions er ogsaa populaert og veldig fint, sett ned prisene til det gjoer vondt i begynnelsen for aa bygge opp kundemassen
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #8 Skrevet 24. mai 2011 Om du vil ha opp antall kunder så trenger ikke alltid tilbudet være så billig og gratis. God service og et innbydende lokalet har mye å si. Og får du tilbudet ut? Lag en Facebookside er mitt tips! Ser at lokale frisører gjør det her.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #9 Skrevet 24. mai 2011 hun driver jo hjemmenfra da har personligheten og rykte og pris mer aa si enn pene innbydene lokaler. hun kan naa de som ikke vanligvis bruker hudpleiesalonger facebook og andre sosiale webs er alltid en god ide.
Anonym bruker Skrevet 24. mai 2011 #10 Skrevet 24. mai 2011 Hva med et sommertilbud på voksing av alt uønsket hår. Gjerne delt opp i flere tilbud. F.eks en pris på bare legger og en pris på bikinilinja, også en enda bedre pris hvis man tar begge deler. Kanskje også noen få kroner ekstra for å ta armhulene. Jeg vet ikke hva sånt koster rundt omkring, men ville tro at du finner prislister på hjemmesidene til de største i bransjen. Har du egen hjemmeside? Det kan ofte være et godt salgstriks. Jeg liker å se bilder fra det stedet jeg skal til før jeg er der for å se at det er fint, ryddig og rent. Ikke minst er det veldig viktig hvordan salongen din ser ut når det kommer kunder, så pass på at det alltid ser bra ut. Den beste reklamen er den du får gratis ved at kundene dine anbefaler deg videre til sine venner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå