Gå til innhold

Blæh, hersens smokk!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innihelskvettens smokk!! Jeg var veldig bevisst på at tulla skulle bruke smokk, men angrer nesten enkelte netter... Om dagen når hun er trøtt får hun smokken og kosekluten og roer seg fint i vogga eller vognen. Smokken blir værende i munnen til hun sovner skikkelig... Om natta derimot... *Sukk*

Enkelte kvelder må jeg campe i senga fordi jeg ikke gidder å løpe opp og ned, opp og ned, opp og neg for å putte i den fordømte smokken. Den detter ut når hun smatter, gjesper, hoster, snur litt fort på hodet, koser nesa inn i kosekluten... kort sagt alt utenom å ligge bom stille og sove. Etter måltidet i 6-7-tida kan jeg putte i smokken og så snart hodet mitt treffer puta igjen hører jeg det velkjente lille dunket når smokket detter ned på madrassa igjen. Putter sikkert den smokken inn igjen minst 20 ganger før hun sovner igjen. Ikke reagere med en gang sier du? Prøvd det også, men da våkner hun jo skikkelig og det blir bare enda vanskeligere å få henne til å sove igjen. Kan heller ikke starte dagen, for står vi opp før ni er resultatet en sutrete baby.

Det var dagens lille utblåsning om den hersens smokken som jeg egentlig er ganske takknemlig for;p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hold ut! Det blir bedre når hun klarer å finne den og putte den inn selv :)

Skrevet

Jaaa, men det er så LENGE til!! Hehe

- HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...