Gå til innhold

Er både skuffet og sint!! (Samboer)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre. Mannen min har fått 2,5 åringen hektet på Twisted Sister!! Det er jo ganske heavy musikk og liker ikke dette i det hele tatt. Prøvde å sette på Hakkebakkeskogen (lydbok) men da ble sønnen min rasende og roet seg ikke før jeg hadde skrudd på twisted sister igjen. mannen bare ler, men jeg synes ikke noe om dette :( Hva hadde dere gjort??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...ser ikke helt problemet.

Skrevet

å huff, det høres virkelig fryktelig ut! stakkars stakkars deg! :P

Skrevet

Gå fra han på flekken.

Skrevet

Krise!!!!!!!!!!!!! Er du helt rett eller?

Skrevet

hva så? Det er jo bare musikk. Det er jo ikke akkurat som om de oppfordrer til å drepe foreldrene eller bli kannibaler. DA ville jeg blitt en ørliten smule sint...

Skrevet

Er det virkelig ingen som synes dette er problematisk??? Hvordan hadde dere likt det om sønnen din nektet å høre på annet enn We´re not gonna take it og headbanger!!! slik at han dunker hodet i møblene. ER ikke dette litt vel tidlig????

HI

Skrevet

Forstår heller ikke problemet, musikk er musikk. Vær i det hele tatt glad ungen din liker musikk. Ikke alle unger som gjr det.

Skrevet

Er dette et seriøst innlegg?

Skrevet

Du sa ingenting om at han headbanget og traff møblene. Da ville jeg heller fokusert på å få bort den atferden.

Men uansett: En 2-åring skjønner ikke hva "we're not gonna take it" betyr, og dermed ikke innholdet i teksten.

Det finnes uansett knapt noe barnemusikk lenger. Bare se på Hits for Kids. Det er grenser for hvor lenge barna vil høre på Hakkebakkeskogen osv når de andre ungene i barnehagen synger Madcon, Britney Spears og Lady Gaga uansett... Hva gjør du når gutten din gauler på S&M av Rihanna eller Judas av Gaga???

Skrevet

ha ha. Kom til og tenke på da jenta vår var 3år å digga poisen med Alice Cooper.

Jeg hadde ikke gjort noe hadde jeg vært deg.

Skrevet

herlighet, sønnen min har alltid likt "bråkete" musikk (black metal, folk metal osv) blir kjempeglad hver gang jeg setter på noe slik, men blir ikke redd av den grunn. Er mannen din blitt en fæl person siden han liker det da eller?

Skrevet

Ærlig talt, da jeg skrev dette innlegget regnet jeg med at jeg kom til å få NOE støtte jeg kunne vise til mannen for at han skal skjønne alvoret!! Og hvor i huleste bor du som har barn i en barnehage hvor 2.5 åringene synger britney spears?? Det er hvertfall ikke vanlig i Bergen.

Jeg fatter ikke at dere ikke ser problemet! Jeg er jo fortvilet :(

HI

Skrevet

Ærlig talt, da jeg skrev dette innlegget regnet jeg med at jeg kom til å få NOE støtte jeg kunne vise til mannen for at han skal skjønne alvoret!! Og hvor i huleste bor du som har barn i en barnehage hvor 2.5 åringene synger britney spears?? Det er hvertfall ikke vanlig i Bergen.

HI

Skrevet

HI

Skrevet

HI

Skrevet

Hører dere ikke på feks radio i bilen, eller går det i Hakkebakkeskogen der også?

Nei ærlig talt. Finnes andre verre problemer i verden enn at en 2åring liker den type musikk.

Har selv en tenåring i hus som spiller musikk på full guffe, noe som fører til at småsøsknene også får sansen for den musikken. Helt ok for min del, jeg elsker Metallica og Kings of Leon.

Skrevet

hahahaha jeg må virkelig le.. skal de ikke mere til for at du blir både sint og skuffa over samboeren din??? stakkars mann.. hva skjer hvis det hadde vært noe virkelig alvorlig han hadde gjort a?? er det rart det er krig i verden??

har selv en gutt på 3 som har dilla på enkelte av sangene til lady gaga. gubber er dritt lei den dama men nekter da for pokker ikke gutten i å høre på musikk for det da..

Skrevet

Neivel, da må jeg vel bare binde et honkle rundt hodet hans og håpe at møblene ikke får hakk.

HI

Skrevet

Hehe, har selv to jenter på 2 og 4 år, og her er det helt slutt på barnemusikken ;)

Hadde vel tenkt at Sabeltann og Knudsen & Ludvigsen skulle vare litt lenger, men her går det i Hits for Kids gitt..

Helst vil de jeg skal finne musikkvideoer på YouTube.

Tror nok både sønnen din og mannen din er helt normale! Da storebror her i huset var på samme alder digget han DumDum boys. Han sang av full hals: Enhjørning, nå kommer jeg og tar pølsen din... ;)

Skrevet

honkle! haha, trollemor

Skrevet

Sønnen min på 8mnd vil kun høre på Voice (musikkanalen)

Skrevet

jeg hadde blitt lei meg..

Mange aldersgrenser på film blir ofte noe høyere pga musikken, så jeg tror ikke alle typer musikk er så bra for våre små....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...