Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Hvilken størrelse har dere på dyna til sprinkelsenga? Med guttungen husker jeg vi hadde en liten størrelse først, å så gikk vi over til 100x140cm tror jeg etter en stund. Men er det egentlig nødvendig å ha den lille dyna først? Vi må kjøpe inn ny dyne og pute, for jeg mener at vi solgte den vi hadde til et vennepar av oss som hadde fått barn.
kua kalva,drektig igjen Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 mener og huske jeg hadde 100x60? til førstebane hadde jeg den minste og det var for lite
L&M Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Vi hadde 80x100 til ho var over året trur eg, alt for lenge, og no har vi 100x140. Einaste som kanskje kan vere problemet med den største dyna i begynnelsen er viss babyen er en sånn som kryper nedover i senga om natta..? At den då vil fare under dyna tenker eg? Men spørs jo litt når du begynner å bruke sprinkelsenga også, vi brukte vel vugge til ho var 4 mnd og kunne vel for såvidt gått rett over på den største trur eg.
L&M Skrevet 23. mai 2011 #4 Skrevet 23. mai 2011 Vi hadde 80x100 til ho var over året trur eg, alt for lenge, og no har vi 100x140. Einaste som kanskje kan vere problemet med den største dyna i begynnelsen er viss babyen er en sånn som kryper nedover i senga om natta..? At den då vil fare under dyna tenker eg? Men spørs jo litt når du begynner å bruke sprinkelsenga også, vi brukte vel vugge til ho var 4 mnd og kunne vel for såvidt gått rett over på den største trur eg.
Trollmora86 - to fine gutter Skrevet 23. mai 2011 Forfatter #5 Skrevet 23. mai 2011 Vi kommer nok til å ta ibruk sprinkelsenga så smått med en gang. Har ikke planer om vugge. Da er det større risiko for at bagdelen på vogna blir brukt de første dagene. Det gjorde vi med guttungen også. Vi får se. Har lyst at knøttet skal bli komfortabel med senga si med en gang også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå