Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #1 Skrevet 23. mai 2011 Ble gravid på minipille, som endte i SA for litt over en mnd siden. HCG nivået ville ikke synke, så etter 3 UL så legen at jeg hadde en "klump" på 2cm i diameter, utenfor livmor. Han mente da at jeg har vært gravid utenfor livmor og at kroppen har forsøkt å abortere uten å lykkes helt.. Har fått ei sprøyte med cellegift for å avslutte svangerskapet. Har blødd i ei uke, og det har kommet en klump med slim og blod.. Vet ikke om det kan ha vært den klumpen han så på UL.. Føler meg ellers ganske sliten og lei. Noen andre som har opplevd lignende? Hvordan har evt senere svangerskap gått? Noen som vet hvor lenge cellegifta er i kroppen? Vi vil gjerne prøve på nytt så tidlig som mulig.
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 23. mai 2011 #2 Skrevet 23. mai 2011 Hei . Jeg har vært gravid utenfor 2 ganger . 1 gangen måtte jeg fjerne ene egglederen pga at denne var på vei til å sprekke . Har vært gravid 5 ganger etter dette men dessverre endte 3 av disse i spontanaborter , 4 gangen var jeg også gravid utenfor i det lille som var igjen av egglederen min (bare en stump) ,men det fikset kroppen opp i selv .2 uker etterpå var jeg gravid igjen og har 7 uker igjen til termin Så masse lykke til,den sitter sikkert snart
Anonym bruker Skrevet 23. mai 2011 #3 Skrevet 23. mai 2011 Tusen takk for svar! Jeg er veldig glad for at jeg har vært så heldig og slippe operasjon! Så fint at det ordnet seg for dere:) Kos deg masse med graviditeten, det er bare helt fantastisk med et lite liv i magen<3 Lykke til du også fremover!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå